رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: به دلیل کمبود تخت بستری و تکمیل ظرفیت بیمارستان امیرالمومنین(ع) به عنوان سانتر اصلی درمان کرونا، بیمارستان آیت الله خوانساری به سانتر دوم اختصاص یافت و بیماران سرطانی این مرکز به بیمارستان امیرکبیر انتقال داده شدند.
کد خبر: ۹۱۴۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵ 07 November 2020

 


به گزارش تابناک مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در بازدید از بیمارستان امیرکبیر اراک، افزود: چند وقتی است تمام اقدامات حوزه بهداشت و درمان در کل جهان، کشور و استان بر روی مقابله و مواجهه با ویروس کرونا متمرکز شده است، اما این موضوع نباید ما را از سلامتی و رفاه سایر بیماران باز دارد و باعث غفلت مان شود.
وی اظهار داشت: بیمارستان آیت الله خوانساری اراک مرکز درمان انواع سرطان ها بود که با تبدیل شدن آن به مرکز درمان بیماران کرونایی و انتقال بیماران سرطانی به بیمارستان امیرکبیر، ارائه خدمت به آنان نباید با مشکل روبرو شود و به همین منظور بازدیدهایی روزانه توسط اینجانب و معاونین و مدیران دانشگاه از نحوه ارائه خدمت به بیماران سرطانی صورت می پذیرد تا مشکلات و کمبودهای احتمالی بیماران شناسایی و برطرف شود.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک تاکید کرد: تلاش می‌کنیم تا موانع و مشکلات پیش روی ارائه خدمات به این بیماران، رفع شود تا خللی درروند درمان این عزیزان پیش نیاید.
دکتر جمالیان گفت: بدون شک با برنامه‌ریزی و مدیریت و البته همراهی و همکاری مردم و تلاش و پشتکار شبانه روزی همکارانم در مراکز درمانی و شبکه های بهداشت و درمان، از این امتحان سخت الهی پیروز بیرون خواهیم آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار