نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: انتخابات امریکا واقعیت این کشور را روشن می‌کند که دموکراسی غربی دروغ و بهانه برای فریب و دستیبابی به اهداف شوم است.
کد خبر: ۹۱۴۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷ 06 November 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و وقایعی که در حال اتفاق است، پرده از ماهیت این کشور برداشت افزود: هر موضوعی که جمهوری اسلامی ایران را به آن متهم می‌کردند، اکنون خودشان به آن گرفتار شده‌اند.
وی با بیان اینکه آنها خود را که مجری انتخابات هستند به تقلب متهم می‌کنند یادآورشد: از ابتدا این نکته اعلام شده که برای ما فرقی نمی‌کند چه کسی رئیس جمهور آمریکا شود ایران اسلامی در هر شرایطی روی پای خود می ایستید.
امام جمعه اراک با بیان اینکه امت مقتدر اسلامی در جهان یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون نفر جمعیت دارد افزود: یعنی یک چهارم جمعیت جهان را مسلمانان شامل می‌شوند که می‌توانند با وحدت مشکلات خود را رفع کنند.
وی با بیان اینکه داعش توسط آمریکا به وجود آمد گفت: آمریکا خود به ایجاد داعش اعتراف کرده و هم اینک برخی حرکات تروریستی مانند انفجار در دانشگاه کابل باعث شدند تا ۲۲ نفر شهید و دهها نفر زخمی شوند.
آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه سیاست آمریکا و استکبار به ویژه رژیم صهیونیستی بر آن است که مسلمانان وحدت نداشته باشند افزود:اتخاذ این سیاست به این دلیل است که توطئه گران به راحتی بتوانند به اهداف پلید خود دستیابند.
وی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی راه خود را یافته اند گفت:راه ملت ایران اسلامی همان راهی است که امام راحل و مقام معظم رهبری برآن تاکید دارند بنابراین باید از همه امکانات کشور در راستای عمرانی، آبادانی، تولید، خود اتکایی و اشتغال مولد بهره گرفت چراکه ایران اسلامی ظرفیت‌های با ارزشی دارد که باید به الفعل شود.
وی با بیان اینکه باید به جای دعواهای سیاسی و جناح بندی‌ها، عزم و اراده راستین را در خدمت به مردم بسیج کرد اظهارداشت: پشتیبانی ما از کادر درمان این است که زنجیره ویروس کرونا را قطع کنیم و بیماری به این مراکز فرستاده نشود به همین علت باید محله‌هایی که احتمال شیوع بیماری کووید ۱۹بیشتر است گندزایی و ضدعفونی شوند.
امام جمعه اراک با بیان اینکه گندزدایی وضدعفونی شدن محله ها موجب قطع زنجیره این ویروس وبه پزشکان و پرستاران کمک بیشتری شود تاکید کرد:محله به محله و مسجد محور باید برای مقابله با کرونا اقدام کرد و این مهم در استان مرکزی هم اینک آغاز شده است.
وی با اشاره به انتقال آب از دریای خزر از طرح‌های بزرگ آبرسانی کشور است که برای مقابله با خشکسالی در کشور اجرایی شده است گفت: ایران جزء کشورهای کم بارش است بنابراین باید میزان بارش در کشور با طرح های علمی مدیریت شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار