فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۲کیلو و ۴۰۰ گرم شیشه در عمليات دستگيري ۳ توزیع کننده عمده مواد مخدر و توقیف ۲ دستگاه خودروی سواری از آنان در دلیجان خبرداد.
کد خبر: ۹۱۴۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴ 05 November 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، سردار"حسن مفخمی شهرستانی افزود: در تداوم طرح هاي عملياتي و هدفمند پليس استان در مبارزه با مواد مخدر، ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دلیجان در تحقيقاتي از انتقال و جاسازي مقاديری قابل توجهي مواد مخدر از سوی ۳ توزیع کننده عمده مواد مخدر مطلع شده و برنامه ريزي عملياتي لازم را براي شناسايي و دستگيري آنان آغاز کردند.
این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با آغاز تحقیقات تخصصی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دلیجان، افراد مورد نظر شناسایی و مشخص شد که با ۲ دستگاه خودروی سواری در حال انتقال محموله مواد مخدر از مرزهای شرقی به سوی مرکز کشور می باشند.
وی یادآورشد: با اتمام تحقیقات میدانی پلیس، تیمی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اين شهرستان، پس از هماهنگی با دستگاه قضائی به محل عبور محموله مواد مخدر اعزام و در عملياتي، خودروی اين افراد را در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان شناسایی، توقیف شد و سه سرنشينان آن دستگیر شدند.
وی افزود: در بازرسی از یکی از خودروهای توقیفی مقدار۲۲ کیلو و ۴۰۰ گرم شیشه که به شکل ماهرانه ای در خودروي آنان جاساز شده بود، کشف شد.
این مقام ارشد انتظامی با تأکید بر ضرورت ارتقاء دانش و مهار همگانی در امر مبارزه هدفمند با معظل جهانی ادامه داد: متهمان دستگیرشده در این عملیات پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار