مدیرکل بنیاد مرکزی گفت: ایثار و فداكاری شهدای دانش‌آموز گواهی می‌دهد که این مردان کوچک جاودانه‌ترین متن برای ایثار و شهادت شدند.
کد خبر: ۹۱۳۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰ 03 November 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، مرتضی انصاری فر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز و دانشجو افزود:سبك زندگي فردي و اجتماعي شهدا بايد در جامعه مطرح شود و سيره زندگاني اين شهيدان بهترين الگو براي نسل جوان و نوجوانان جامعه است.
انصاری فر گفت: امروز دانش آموزان در سنگر حساس علم‌آموزی با الگو گیری از شهدا باید در عرصه‌های مختلف پای نظام و انقلاب خود ایستادگی کنند .
وی افزود: شهدای دانش‌آموز اثبات کردند که تحصیل، تربیت و جهاد در کنار هم قرار دارد و اکنون پیام ما این است که روزی نیاز بود که از مرزها دفاع کنیم و نیاز امروز دفاع از ارزش‌هاست و این مهم به دست جوانان و با بهره‌گیری از سیره شهدا اتفاق می‌افتد.
انصاری فر در ادامه به ایثار بزرگ‌مردان کوچک همچون شهید حسین فهمیده، بهنام محمدی و سهام خیام و مرحمت بالا زاده اشاره کرد و گفت: این‌ها شهدایی هستند که بر تارک انقلاب ما می‌درخشند و الگوهایی هستند که اکنون باید از آن‌ها درس بگیریم.
وی یادآورشد: شهدا همگی ولایت مدار بودند و در مسیر ولایت با گام‌های استوار پیش رفتند و همواره عزت اسلام و جامعه اسلامی برای آن‌ها موردتوجه و ولی‌فقیه و نظام اسلامی به‌عنوان یک دغدغه مهم برای آن‌ها مطرح بود.
انصاری فر با اشاره به اینکه استان مرکزی مفتخر به داشتن بیش از یک هزار شهید دانش‌آموز و نوجوان است، گفت: شهدای دانش‌آموز بااینکه سن کمی داشتند اما توانستند به‌خوبی وظیفه خود را تشخیص دهند و درراه دفاع از آرمان‌ها انقلاب و تمامیت ارضی کشور همچون یک مرد پخته و کامل وارد میدان شدند و افتخارآفرینی کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار