رئیس پلیس راه استان از اجرای محددیت های کرونایی تردد عبور و مرور در مبادی ورودی و خروجی شهرستان اراک خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶ 02 November 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ" محمد پور شمس" افزود: رانندگان متخلف ۵۱۰ هزار تومان جریمه می شوند و دوربين هاي نظارتي و كنترل ترافيك درون و برون شهري نيز اطلاعات خودروهاي متخلف را ثبت خواهند كرد.
وی گفت: در اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و با توجه به افزایش آمار مبتلایان به این ویروس منحوس، محدودیت و ممنوعیت هایی به شرح ذیل از ساعت ۱۲ظهر دوشنبه ۱۲ آبان تا پایان روز جمعه ۱۶ آبان ماه در مبای ورودی و خروجی شهرستان مركز استان به شرح ذیل اجرا می شود.
وی افزود: هرگونه تردد برای خودروهایی غیر بومی به داخل شهرستان اراک ممنوع است و خودروهای درون استانی نیز تا اطلاع ثانوی از ترددغیر ضروری در جاده ها خودداری کنند.
وی یادآورشد: مسیرهای ورودی شهرستان اراک توسط عوامل امدادی ،انتظامی و پلیس راه کنترل و نسبت به عودت وسایل نقلیه غیربومی اقدام می‌شود.
سرهنگ پور شمس ادامه داد:
رانندگان غیربومی که به ممنوعیت های اعلامی بی توجهی کنند و قصد ورود به شهرستان اراک را داشته باشند و همچنین وسایل نقلیه بومی که قصد خروج از اراک را داشته باشند، برابر مصوبات ستاد ملی کرونا،مبلغ ۵میلیون و صد هزار ریال اعمال قانون می شوند.
وی افزود: عدم استفاده از ماسک توسط رانندگان وسایل نقلیه عمومی مبلغ ۱۰۰ هزار تومان و برای هرکدام از سرنشینان بدون ماسک نیز، مبلغ ۲۰ هزارتومان اعمال قانون انجام مي پذيرد.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در محورهای ورودی و خروجی مرکز استان تیم های پلیس راه و پليس راهور برای نظارت بر تردد ها حضور مستمر دارند اظهار داشت: تمام محورها ، مبادی وروی و خروجی و در سطح شهر بر نظارت از ماسك توسط سرنشينان خودرو ها توسط دوربین هاي کنترل ترافيك نظارت و كنترل مي شود و اطلاعات خودروهای متخلف توسط این دوربین ها ثبت و اعمال قانون می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار