نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت : سازمان بیمه سلامت حامی محرومین جامعه است چراکه افرادی که هیچ پشتیبانی مالی و بیمه ای نداشته اند ،سازمان بیمه سلامت این افراد را تحت پوشش قرار داده است.
کد خبر: ۹۱۳۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷ 31 October 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی،علیرضا سلیمی افزود: بیمه سلامت پناهگاه افرادی است که هیچ بیمه ای ندارند.
وی یادآورشد: مجلس شورای اسلامی آمادگی دارد ، هرنوع کمکی که بتواند به بیمه شدگان این سازمان منجر شود ، از بودجه پرداختی بابت مطالبات موسسات طرف قرارداد تا حمایت های بیمه ای برای اقشار آسیب پذیر دریغ نخواهد کرد .
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت : در بحث کرونا سازمان بیمه سلامت ایران حمایتهای بسیار خوبی داشته که امیدمی رود در این شرایط این حمایتها برای اقشار آسیب پذیر از سوی سازمان بیمه سلامت مستمر و ادامه دارد باشد .
حجت الاسلام سلیمی اظهارداشت: در بحث خدمات الکترونیکی اقدامات بسیار مناسبی انجام شده است ، از جمله اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی ،استحقاق سنجی و ارزیابی آزمون وسع ، اما گامهای بسیار بلندی هست که باید با سرعت این گامهای برداشته شود و گسترش پیدا کند .
نماینده مردم محلات و دلیجان افزود: باتوجه به گسترش شیوع ویروس بیماری کرونا در کشور و همچنین افزایش بیماران بستری در شهرستان دلیجان این نگرانی را ایجاد می کند که باید این مهم بدرستی مدیریت شود.
وی ادامه داد: پیشگیری باید قبل از درمان در اولویت اقدامات سازمان بیمه سلامت باشد .
وی افزود: باید ضابطه گذاری جدی گرفته شود و با تمام توان به بیمه شدگان کمک شود .
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی یادآور شد: برای انجام کارهای بزرگ همت بزرگ می خواهد، بیمه سلامت امید زیادی در مردم ایجاد کرده و این امید نباید رو به سردی گرایش پیدا کند.
وی با بیان اینکه سازمان بیمه سلامت مرجع فقراست و باید حامی افراد فقیر باشد ادامه داد: سازمان بیمه سلامت با توجه به گرانی دارو تا جایی که می تواند در زمینه داروهای پرمصرف به مردم کمک کند .
وی درباره بیماران خاص هم گفت: بیماران سرطانی و ms باید تمامی هزینه های درمانی خود را از طریق سازمان های حمایتی از جمله بیمه سلامت دریافت کنند .
سلیمی اضافه کرد:سازمان به دنبال این باشد که خیرین سلامت را جذب کند ، خیرینی که بتوانند هزینه درمان برخی از بیماران را تقبل کند و سازمان بیمه سلامت متولی کار در این زمینه باشد .
این نماینده مجلس اظهارداشت: سازمان بیمه سلامت ایران با فرهنگ سازی درست در زمینه ایجاد خیرین سلامت می تواند کمک زیادی به مردم در حوزه پرداخت هزینه های درمانی در مواقع لازم بکند .
وی ادامه داد: بدون شک افرادی هستند در بین مردم که می توانند کمک های مالی زیادی در این زمینه داشته باشند و اگر اطمینان کنند که در راستای درمان مردم این کمک های مالی هزینه می شود، همیاری می کنند.
نماینده مردم شریف محلات و دلیجان گفت: در خصوص ایجاد انجمن خیرین سازمان بیمه سلامت هرجا که نیاز به موارد قانونی باشد، بنده و سایر نمایندگان مجلس در راستای ایجاد این انجمن خیرین کمک خواهیم کرد تا بتوانیم باری از دوش افراد فقیر و بی بضاعت در بحث درمان و هزینه بیماریهایشان برداشته باشیم .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار