رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در این روزهای بحرانی و تلخ که کرونا ویروس ناجوانمردانه می تازد، سلامت مردم استان مرکزی یکی از مهمترین و اصلی ترین دغدغه های استاندار مرکزی است.
کد خبر: ۹۱۳۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴ 31 October 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان با قدردانی از سید علی آقازاده استاندار مرکزی و حجت السلام والمسلمین سلیمی نماینده مردم دلیجان در مجلس، افزود: به منظور هم اندیشی و بررسی پاره ای از مشکلات، مسئولین ارشد استانی در شهرستان دلیجان گرد هم جمع آمدند و این جلسه مصوبات خوبی به همراه داشته که امید است بتوان شرایط بحرانی را کنترل کرد.
وی یادآورشد: امروز در شهرستان دلیجان به مانند سایر شهرهای استان مرکزی شرایط بحرانی سپری می‌شود و بیمارستان ها معمولا از وجود بیماران مبتلا به کرونا پر شده و شرایط بسیار خاص و نفس گیر است و پرسنل بهداشت و درمان، شبانه روز و ماهانه در نبرد فرسایشی و ناجوانمردانه مبارزه با کووید۱۹، گرفتار شدند.
متولی سلامت استان مرکزی بیان کرد: در این تندباد سهمگین کرونا اینکه سلامت مردم و استان جزء دغدغه اصلی استاندار می باشد، بسیار حائز اهمیت بوده و امید می رود تمامی مسئولین استان، مدیران و در نهایت تمامی مردم با یک اتحاد و همدلی در راستای حفظ سلامت مردم و جامعه قدم بردارند.
وی تاکید کرد: این روزها زمان بیشتری را به واسطه سرکشی و بررسی مشکلات بیماران و پرسنل در بیمارستان ها می گذرانم و رفتارهایی ناجوانمردانه از این ویروس دیده ام که لرزه بر اندام می اندازد.
دکتر جمالیان هشدار داد: این که جوانان و عزیزانی در بستر، با مرگ دست و پنجه نرم می کنند که اگر این ویروس نبود و یا نکات بهداشتی بیشتر رعایت می شد، اکنون در آغوش عزیزانشان بودند، اما متاسفانه، خاک سرد انتظار آغوششان را می کشد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: کرونا و شکست کرونا به منزله حمایت از یک دستگاه و ارگان خاص نبوده، بلکه این جان عزیزانمان، دوستان و نزدیکانمان است که اکنون در خطر جدی است و همه و همه باید برای نجات جانشان قدم برداریم و تمام اقداماتی را که سبب می شود که سیر انتقال بیماری کاهش داده شود را انجام دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار