رئیس پلیس فتا استان از دستگیری خانمی که با سوء‌استفاده از اعتماد یکی از اقوام خود اقدام به برداشت غیرمجاز از کارت بانکی وی کرده بود، خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۳ 31 October 2020



به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ "احسان آنقی "در تشریح این خبر افزود: در پی شکایت یکی از شهروندان اراکی مبنی بر برداشت ۳۲ میلیون و ۵۰۰هزار ریال از حساب بانکی وی توسط فردی ناشناس موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.
وی یادآورشد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد برداشت غیر مجاز از این شهروند اراکی توسط یک دستگاه POS از یک طلا فروشی در اراک انجام شده است .
این مقام انتظامی اظهار داشت: در ادامه تحقیقات پلیس متهم که از اقوام شاکی می باشد شناسایی و به پلیس فتا استان مرکزی احضار شد.
سرهنگ " آنقی " با اشاره به اعتراف متهم به برداشت ۳۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال از حساب شاکی از طریق خرید طلا با سوء استفاده از اعتماد شاکی افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی با بيان اینکه هرگز کارت بانکی و رمز عبور خود را در اختیار دیگران قرار ندهید، به شهروندان توصیه کرد: رمز اول و دوم کارت‌های بانکی خود به ویژه رمز اینترنتی آن را به صورت دوره‌ای تغییر دهید تا در صورت مفقود شدن یا سرقت مورد سوء‌استفاده قرار نگیرد.
سرهنگ آنقی یادآور شد: سرویس پیامکی تراکنش‌های بانکی خود را فعال کنید تا از هر‌گونه برداشت و واریزی به حساب‌های بانکی خود مطلع شوید تا در صورت برداشت غیرمجاز در اسرع وقت بتوانید مانع از برداشت‌های غیرمجاز دیگر شوید.
رئیس پلیس فتا استان مرکزی گفت: در پایان از هم‌وطنان درخواست می کنم در صورت مواجهه و یا مشاهده موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www. cyberpolice.ir بخش تماس با ما با پلیس فتا در میان بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار