معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: در ده روزه انتهایی مهرماه سالجاری ۲۲۱ واحد صنفی دراراک بازرسی و ۲۴ پرونده تشکیل شد .
کد خبر: ۹۱۲۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶ 28 October 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی ، محمد جواد قربانیان افزود: دربازه زمانی مذکور بازرسان معاونت بازرسی سازمان با بازرسی از ۲۲۱ نسبت به شناسایی ۲۴ واحد متخلف اقدام و متخلفان را با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی کردند .
وی یادآورشد: محور بازرسی های صورت گرفته طی این ده روز کالاهای اساسی بوده و ارزش ریالی تخلفات صورت گرفته دراین حوزه یک میلیارد و صد میلیون ریال بوده است .
معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان مرکزی درباره مشارکت های مردمی و ارسال گزارش نیز گفت: دراین مدت ۱۵۲ گزارش به ستاد خبری سازمان ارسال شده که ۱۲۱ گزارش بصورت تلفنی و ۲۰ گزارش کتبی و یازده گزارش حضوری بوده است .
قربانیان در خصوص عمده تخلفات کشف شده در این بازه زمانی گفت: عمده نظارت های بازار در حال حاضر شامل کالاهای اولویت دار تعیین شده از سوی وزارت صمت است و دقت نظر بازرسان در این حوزه بیشتر بوده و کالاهای اولویت دار این بازه زمانی روغن خوراکی ، مرغ زنده و تخم مرغ ، نهاد ه­های دام ، تایر سبک و سنگین و سیمان می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار