رییس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک از آغاز فعالیت کلینیک دندانپزشکی این دانشکده با تعرفه دولتی از روز شنبه دهم آبان ماه ۹۹ خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴ 28 October 2020

 

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر احسان مومنی افزود: کلینیک دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک از روز شنبه ساعت هشت و نیم صبح الی دوازده و نیم فعالیت دندانپزشکی خود را برای مردم استان مرکزی آغاز می کند.
وی یادآورشد: تمامی خدمات عمومی دندانپزشکی از جمله عصب کشی، ترمیم، کشیدن دندان، جراحی، پروتز ثابت و متحرک، جراحی لثه، خدمات دندان کودکان، ارتودنسی، جرم‌گیری، جراحی لثه و بیماری های دهان با تعرفه دولتی  در این کلینیک ارائه می‌شود.
رییس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: این کلینیک در خیابان هپکو، خیابان نواب صفوی، روبروی اداره پست واقع شده است.
وی با اشاره به بحران فراگیر بیماری کرونا، اظهار داشت: با توجه به اینکه اخذ نوبت در این مرکز به صورت حضوری انجام می‌شود و به منظور حفظ سلامت مردم تمامی مراجعه کنندگان باید ماسک داشته باشند و در بدو ورود غربالگری می شوند، همچنین این مرکز از تهویه مناسب برخوردار است و تمامی موازین بهداشتی و ضدعفونی کردن محیط به دقت اجرا می شود.
دکتر مومنی گفت: این کلینیک در شیفت صبح به ارائه خدمت می پردازد و شیفت بعدازظهر در حال حاضر فعال نیست، امیدمی رود با ارائه خدمات دندانپزشکی مطلوب در این کلینیک بتوانیم رضایتمندی مردم استان مرکزی را فراهم کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار