در راستای اهداف و سیاست‌های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برای بهره‌مندی مستمر از خرد جمعی، تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و اداره کل زندان‌های این استان در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، تحقیقاتی، فناوری، اقتصادی و فرهنگی با هدف تعامل و ارتباط مشترک دو نهاد در محل دانشگاه آزاد اسلامی اراک امضا شد.
کد خبر: ۹۱۲۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵ 27 October 2020

 

 

به گزارش تابناک مرکزی،رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و واحد اراک در حاشیه این مراسم گفت: هدف از این تفاهم‌نامه، استفاده از توانایی‌های علمی و توسعه همکاری‌های آموزشی، تحقیقاتی، فناوری و فرهنگی برای استمرار ارتباط سازمان‌یافته به‌منظور برطرف کردن نیازهای متقابل تحقیقاتی، افزایش آگاهی در راستای ارتقای کاهش آسیب‌های اجتماعی و جرم در استان و نیل به سلامت اجتماعی استان و جامعه است.
حسین کلانتری افزود: انجام امور مطالعاتی و امکان‌سنجی مورد نیاز در رابطه با اداره کل زندان‌های استان با رعایت دستورالعمل‌ها و محدودیت‌های موجود، اجرای پروژه‌های تحقیقاتی-کاربردی مورد نیاز با بهره‌گیری از امکانات طرفین با رعایت دستورالعمل‌ها و محدودیت‌های موجود از موضوعات این تفاهم‌نامه است.
وی همکاری دوجانبه در رابطه با آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی و نیل به جامعه‌ای با حداقل آسیب‌های اجتماعی، همکاری دوجانبه درباره حوزه‌های تخصصی مرتبط با گروه‌های هدف، برگزاری سمینارها، برگزاری دوره‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی مشترک، طراحی و برگزاری نمایشگاه و کمپین و همایش‌های علمی مرتبط با مسائل اداره کل زندان‌ها را از مهم‌ترین موضوعات تفاهم‌نامه برشمرد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی یادآور شد: برای تحقق همکاری و اجرای مفاد تفاهم‌نامه، کارگروه مشترکی با عضویت نمایندگان منتخب طرفین (مدیران و متخصصان) تعیین و به طرف مقابل معرفی می‌شوند.
این تفاهم‌نامه در ۱۱ ماده و در ۳۷ بند و ۵ تبصره به امضای حسین کلانتری دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و حجت‌الاسلام علی اکبری معاون اصلاح و تربیت امور زندان‌ها به نمایندگی از طرف مدیرکل زندان‌های استان مرکزی رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار