فرماندار اراک از ارجاع ۳۳ صنف و دستگاه اجرایی اراک به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی به دادگاه خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸ 27 October 2020

 

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر حسین بختیاری افزود: ۳۳ صنف، دستگاه اجرایی و نهاد متخلف که دستورالعمل‌های بهداشتی در خصوص کاهش شیوع بیماری کرونا را در اجرای کار خود قرار نداده بودند، در یک هفته گذشته به مراجع قضایی معرفی شدند.
وی یادآورشد: بازرسان ویژه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا هفته گذشته از ۲ هزار و ۳۵۰ مورد اداره، سازمان‌ و صنوف مختلف این شهرستان بازدید بعمل آوردند و در این بازدید ۲۰۵ اخطاریه برای واحدهای متخلف صادر شد.
وی با اشاره به این موضوع که بازرسی‌ها از هفته آتی با جدیت بیشتری پیگیری می‌شود، ادامه داد: در هفته گذشته ۱۰ صنف متخلف پلمب شدند و در مقابل این واحدها اقدام به نصب بنر شد.
فرماندار اراک افزود: استفاده از ماسک در  این شهرستان و بویژه کلانشهر اراک در روزهای اخیر افزایش بیشتری نسبت به قبل داشته و امید می رود همه مردم برای حفظ جان خود و عزیزان خویش نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، حساسیت لازم را داشته باشند.
وی گفت: در طی این هشت ماه به شیوه های مختلف و در حد نیاز آموزش مباحث لازم در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جامعه انجام گرفته و مشاهده هرگونه تخلف به هیچ وجه قابل چشم‌پوشی نیست.
دکتر بختیاری اضافه کرد: با گذر زمان، شاهد فوت بسیاری از شهروندان به واسطه بیماری کرونا هستیم و شمار زیادی از خانواده‌ها به واسطه فوت عزیزان خود در اثر شیوع ویروس کرونا عزادار می‌شوند که جای اندوه و تاسف دارد، با مشاهده و اعلام این آمار همچنان بعضی از افراد نسبت به رعایت موازین بهداشتی سهل انگار هستند.
فرماندار اراک یادآور شد: ویروس کرونا همچنان برای جهانیان بسیار مرموز و ناشناخته است و این ویروس کوچک و بزرگ نمی شناسد و با یک سهل انگاری ساده می تواند، عوارض جبران ناپذیری به زندگی افراد وارد کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار