معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: پیرو تصمیمات اخذ شده و با توجه به افزایش آمار بستری، تمام ظرفیت بیمارستان آیت الله خوانساری به بیماران کرونایی اختصاص داده شده و بیماران هماتولوژی و انکولوژی به بخشی از ظرفیت در نظر گرفته شده در بیمارستان امیرکبیر انتقال داده شده اند.
کد خبر: ۹۱۲۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵ 27 October 2020

 

 

به گزارش تابناک مرکزی،  دکتر  بهمن صادقی سده در جلسه تحول سلامت با مدیران و روسای بیمارستان ها و شبکه های درمانی، با توجه به این جابجایی اهمیت حضور نماینده فعال از سوی معاونت غذا و دارو در بحث تامین دارو و مدیریت انبارها را ضروری دانست و افزود: باید مداخله جدی در بحث داروها و تامین تجهیزات زیر نظر معاونت غذا و دارو صورت بگیرد که با مشکل روبرو نشویم.
وی یادآورشد : با توجه به مشکل کمبود داروهای آنتی ویرال، تمامی روسای بیمارستانها و مراکز درمانی موظف هستند فلوچارتی به منظور تجویز داروها تنظیم کنندو به دقت بر تجویز این داروها رصد داشته باشند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک، شاخص MMR را عملکرد مهم دانشگاه دانست و گفت: به منظور تقویت این شاخص باید برای مادران باردار و پرخطر مبتلا به کرونا کمیته ای تشکیل شود و تریاژ دقیق تری نسبت به قبل داشته باشند و در نهایت یک مسیر مجزا و جدا برای درمان آنها در نظر گرفته شود.
دکتر صادقی از تمامی روسای بیمارستان ها و کارکنان مراکز درمانی تشکر و قدردانی کردو افزود: به خود می بالیم که پرسنل فداکار و دلسوزی در حال ارائه خدمت هستند چرا که در بازدید از سوی وزارتخانه عملکرد استان مرکزی در این راستا قابل قبول و دفاع بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار