کد خبر: ۹۱۲۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۸ 26 October 2020

 


به گزارش تابناک مرکزی،حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالمهدی موسوی در سفر یک روزه به حوزه قضایی فراهان و در دیدار با امام جمعه این شهر افزود: در حال حاضر شرایط اقتصادی بسیار سختی را پشت سر می‌گذاریم، مردم در تامین معیشت دچار مشکل هستند.
وی با بیان اینکه آمار بالای سرقت‌های خرد در استان رابطه مستقیمی با وضع معیشت مردم دارد یادآورشد: گرفتاری‌ها و مشکلات اقتصادی مردم را به سمت جرم سوق داده است، مردم ذاتا خلافکار نیستند، بنابراین باید تدابیری اندیشید که مشکلات اقتصادی را در حد توان کاهش یابد.
وی افزود: بانک‌ها باید پای خود را از گلوی بخش تولید بردارند تا با اشتغال بتواند بخشی از مشکلات را کاست.
وی اظهار داشت: یکی از رویکردهای جدید دستگاه قضا حضور در شهرستان‌ها با هدف بررسی مسائل حقوقی، قضایی و مدیریتی حوزه قضایی، بررسی مسائل و مشکلات مراجعین، ترویج سیاست‌های اصولی دستگاه قضا و دیدار چهره به چهره با کارکنان ادارات زیرمجموعه است که در این راستا طی ماه‌های گذشته در شهرستان‌های مختلف استان حضور پیدا کرده‌ایم.
موسوی گفت: اولویت مهم قوه قضاییه این است که مدیران و کارکنان این دستگاه تکلیف خود را با انقلاب، خدمت جهادی و تفکر انقلابی روشن کنند، ما به هیچ عنوان نمی‌پذیریم فردی در دستگاه قضا اعتقادی به تفکر انقلابی و حرکت جهادی نداشته باشد.
رئیس کل دادگستری استان مرکزی ادامه داد: قوه قضاییه مسائل را با جدیت رصد و برای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب با جدیت پای کار است، امروز شاهد تلاش‌های این دستگاه در زمینه اعتمادزایی، افزایش رضایتمندی مردم هستیم که به مدد الهی به نتایج مناسبی دست پیدا یافته ایم.
حجت الاسلام و المسلمین موسوی افزود: در استان مرکزی توجه به منویات رهبر معظم انقلاب و دستور اکید رئیس دستگاه قضا در زمینه تلاش برای اعتمادزایی و احقاق حق مردم در رسیدگی سریع به دادخواست‌های آنان در دستور کار است.
وی ادامه داد: اعتقاد داریم راه نجات کشور مدیریت انقلابی و جهادی است و در این زمینه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.
وی اظهارداشت: مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری در دستگاه قضا نباید دادخواست محور بود، بلکه باید به استقبال رفت ودرصورت امکان بر اساس پیش‌بینی‌ها به امر پیشگیری پرداخت.
گلباران قبور شهدا و تجدید عهد و پیمان با شهدا و بازدید از دادگستری و ساختمان شورای حل اختلاف شهرستان فراهان و نشست با قضات و کارکنان این دادگستری از برنامه‌های سفر یک روزه رئیس کل دادگستری استان مرکزی به شهرستان فراهان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار