رئیس سازمان صمت استان مرکزی گفت: در ۲ سال گذشته هفت هزار و ۴۹۶ میلیارد ریال تسهیلات نوسازی به صنایع مختلف استان تزریق شده و بر اساس آمارهای موجود این میزان تسهیلات بیشتر از سهم برنامه‌ریزی شده استان پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۱۲۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۴ 26 October 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، ، سعید جعفری کرهرودی ، در آیین افتتاح مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاری استان مرکزی افزود: این استان در سال‌های ۹۷ و ۹۸ در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ پیشتاز استان‌های دیگر بوده به طوری که سه هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات در این قالب به ۱۵۹ تولیدکننده پرداخت شده است.
وی گفت: امروز با حضور استاندار مرکزی و مدیران دستگاه های اجرایی این مرکز افتتاح شد .
وی افزود: در مرکز فوریت خدمات سرمایه‌گذاری، نمایندگان تمام دستگاه‏‎های مرتبط از قبیل معاونت‌های مختلف سازمان صمت، جهادکشاورزی، امور مالیاتی، تامین اجتماعی و بانک‌ها با هدف حل مشکلات تولید و طرح‏‎های سرمایه‎گذاری با اختیار تام حضور دارند.
وی یادآورشد: راه اندازی این مرکز مورد تاکید مقام معظم رهبری و رئیس جمهور در طول سال‌های اخیر بود که با دستور رزم حسینی، وزیر صنعت، معدن و تجارت اجرایی شده و پشتوانه قانونی آن نیز در ماده ۶۱ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر وجود دارد.
جعفری کرهرودی گفت: مرکز شبانه روزی رسیدگی و رفع مشکلات تولید و سرمایه‌گذاری در سال جهش تولید برای کاهش التهاب در حوزه های صنعتی و سرمایه‌گذاری ایجاد شده و کارآفرینان استان می‌توانند به طور شبانه روزی مشکلات پیش روی واحدهای تولیدی و صنعتی خود را به این مرکز اعلام کنند و دستگاه‌های مرتبط نیز موظف هستند تا در کمترین زمان ممکن مشکلات را بررسی و نسبت به رفع آن اقدام کنند.
وی ادامه داد: در سال جاری نیز ۱۲۲ پرونده با درخواست پنج هزار و ۶۱۳ میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شده و ۲۲ واحد نیز ۷۲۵ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار