مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاری استان مرکزی روز دوشنبه با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان در سازمان صنعت، معدن و تجارت آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۹۱۲۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۲ 26 October 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، استاندار مرکزی در آئین بهره‌برداری از این مرکز خدمات سرمایه گذاری گفت: شاخص‌های اقتصادی استان مرکزی در سال جاری نشان می‌دهد که با تلاش مسئولان استان، فعالان اقتصادی و کارآفرینان، جهش تولید در استان محقق شده و باید تلاش شود که این مهم در پنج ماه آینده نیز تدوام داشته باشد.
سید علی آقازاده افزود: استان مرکزی ظرفیت‌های بسیاری برای تحقق جهش تولید دارد و برنامه‌ریزی‌های مناسبی برای بهره‌گیری حداکثری از این ظرفیت‌ها صورت گرفته که در صورت اجرای صحیح برنامه‌ها و مشارکت تمامی دستگاه‌های مسئول، شرایط اقتصادی استان بهبود خواهد یافت.
استاندار مرکزی یادآورشد: ‌با وجود شرایط تحریم و محدودیت‌های اقتصادی که در سال جاری به اوج خود رسیده، فرآیند تولید در استان و کشور با قدرت جریان دارد.
آقازاده افزود: بازگشایی مرکز فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی فرصت مناسبی است تا تولید کنندگان در نقاط مختلف استان بدون حضور در سازمان صنعت، معدن و تجارت مشکلات خود را در بر ساعت از شبانه روز مطرح تا نسبت به حل مشکلات اقدام شود.
وی اظهار داشت: راه‌اندازی این مرکز گام بلندی در راستای چابک‌سازی و تسهیل امور اداری برای حل مشکلات تولیدکنندگان و صادرکنندگان است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار