معاون اجتماعی فرماندهی انتظامي استان از شناسایی و دستگيري سه نفر از عاملان نزاع دسته جمعي در بخش "كرهرود" شهرستان اراك و کشف یک عدد موتور سیکلت سنگین قاچاق به ارزش ۶۰۰میلیون ریال از آنها خبرداد.
کد خبر: ۹۱۲۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱ 26 October 2020


به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ " محمود خلجی " در اين باره گفت: به دنبال اعلام گزارشي از يك مورد درگيري دسته جمعي در بخش كرهرورد شهرستان اراك به مركز فوريت هاي پليس ۱۱۰ بلافاصله مآموران انتظامی و تيم هاي امدادي براي بررسي موضوع به محل اعزام شدند.
اين مقام انتظامي اضافه كرد: با حضور تيم هاي گشت انتظامي در محل مشخص شد كه ۳ نفر از اراذل و اوباش بخش کروهرد با يکديگر درگيرشده اند و يكي از اين افراد با سلاح سرد قمه در این درگیری به شدت مجروح شده است.
وی با بيان آغاز تمهيدات ويژه پليسي در شناسايي و دستگيري اين افراد اظهارداشت:‌ سرانجام از سوی مأموران پلیس امنیت عمومی استان مرکزی، مخفیگاه اين افراد كه قبل از حضور تيم هاي گشت انتظامي از محل متواري شده بودندشناسايي شد.
این مقام مسئول با اشاره به کشف یک دستگاه موتور سیکلت سنگین قاچاق در مرحله نخست این عملیات میدانی از سوی مأموران یادآورشد: ارزش این موتور سیکلت قاچاق از سوی کارشناسان پلیس اقتصادی ۶۰۰میلون براورد شده است.
سرهنگ خلجی افزود: در ادامه تحقيقات پليسي،یک نفر از این افراد كه با سلاح سرد اقدام به مجروح کردن یکی از اراذل متواری کرده بود، شناسايي و دستگير شد و در ادامه نيز ۲ نفر از عاملان اصلي اين درگيري در عمليات هايي غافلگيرانه دستگير و به يگان انتظامي منتقل شدند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با بيان ادامه داشتن تحقيقات پليس در اين پرونده گفت: مخلان نظم و امنيت و آرامش شهروندان باید بدانند كه پليس در مواجهه با هر گونه هنجار شكني بسيار قاطع و بدون هر گونه چشم پوشي، با هرنوع هنجار شکنی، برخورد خواهد كرد و شهروندان نيز مي توانند در صورت مشاهده اين گونه موارد، بلافاصله موضوع را از طريق تلفن ۱۱۰به پليس گزارش كنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار