جانشین فرماندهی انتظامی استان از دستگیری۲ توزیع کننده عمده مواد مخدر و کشف ۱۲۳ کیلو گرم تریاک در بازرسی از خودروی آنها درعملیات مشترک پلیس استان با شهرستان فولاد مبارکه اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴ 24 October 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ" یوسف سپهوند" افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی در پی دریافت خبری مبنی بر این که ۲نفر از توزیع کنندگان حرفه ای مواد افیونی، مقادیری مواد مخدر از استان های جنوبی کشور خریداری و قصد دارند با یک دستگاه خودروی سواری آن را به مقصد استان های مرکزی کشور منتقل کنند، تحقیق در این زمینه آغاز و با تأیید صحت خبر، نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.
وی اظهار داشت: پس از اتمام تحقیقات فنی و هماهنگی با دستگاه قضائی، سرانجام مأموران پلیس شهرستان "فولاد مبارکه اصفهان" مسیر حرکت کامیون موصوف را شناسایی کرده و با انجام عملیاتی مشترک با مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی موفق به توقیف خودروی حامل مواد مخدردر سطح محورهای مواصلاتی و دستگیری متهمان مورد نظر شدند.
جانشین فرماندهی انتظامی مرکزی با اشاره به کشف ۱۲۳ کیلو گرم تریاک در بازرسی از خودروی توقیفی افزود: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.
سرهنگ سپهوند با مثبت ارزیابی کردن همکاری های درون سازمانی در ناجا اظهارداشت :امید می رود در بستر مشاركت همگانی افراد جامعه و دیگرنهادها و دستگاه های اجرایی، به تدریج شاهد ریشه کنی این بلای خانمانسوز درسطح جامعه باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار