همزمان با آغاز برداشت انار از باغهای شهرستان ساوه، باغداران نیک اندیش این شهرستان بخشی از محصولات خود را در قالب زکات مستحبی به نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان اهداء کردند.
کد خبر: ۹۱۱۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱ 24 October 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، عباس محمدی ، رئیس کمیته امداد شهرستان ساوه با بیان اینکه طرح شجره طیبه از طرح‌های موفقی است که در شهرستان ساوه به خوبی اجرایی شده است، گفت: در این طرح باغدران و زکات پردازان بخشی از محصولات باغی خود را در قالب زکات مستحبی به نیازمندان اهداء می کنند.
وی افزود: اهدای ۱۹۰۰ کیلوگرم انار توسط باغداران روستاهای سیف آباد و عباس آباد،اهدای ۱۷۰۰ کیلوگرم انار توسط باغدران روستاهای حسن آباد و بندچای،اهدای ۲۵۰۰ کیلوگرم انار توسط کشاورزان روستاهای قردین ولالائین، اهدای ۱۸۰۰ کیلوگرم انار توسط باغدران یل آباد بخشی از کمک های این خیران به نیازمندان بوده است.
وی با قدردانی از تمامی مردم خیر و حامیان شهرستان ساوه گفت:گروه صنعتی کارخانجات شیشه کاوه هم برای فراهم کردن بسترهای مناسب برای رشد و بالندگی تحصیلی و فرهنگی فرزندان این مرز وبوم مبلغ ۱۶۰میلیون تومان برای تهیه لوازم آموزش غیر حضوری دانش آموزان تحت حمایت کمک کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار