نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: تامین امنیت داخلی شرط موفقیت در امنیت بین المللی به شمار می رود.
کد خبر: ۹۱۱۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵ 22 October 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت الله" قربانعلی دری نجف آبادی" در دیدار فرمانده و مسئولان انتظامی استان مرکزی با تبریک هفته ناجا و قدردانی از عملکرد پلیس استان در طرح های مختلف امنیتی افزود: پلیس یکی از خدوم ترین و ارزشی ترین نیروهای انقلاب است که تمام وقت جان خود را صرف تامین امنیت مردم کرده است.
امام جمعه شهرستان اراک با بيان اين که ناجا بیشترین نقش را در تامین امنیت مردم برعهده دارد، با تحسين افزايش معنويت در نيروي انتظامي و اهتمام بيش از پيش اين نيرو نسبت به برنامه هاي معنوی و قرآني گفت: در شرایط کنونی اصلی ترین وظیفه نیروی انتظامی به عنوان یک نیروی مقتدر، حفظ ارزش‌های انقلاب است و امروزه ناجا با تقدیم شهدای گرانقدر در حفظ امنیت کشور طلیعه دار است.
آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که ناجا را مظهر حاکمیت جمهوری اسلامی ایران دانست وگفت: تردیدی نیست که قانونمندي نیروی انتظامی در سایه سار امر به معروف و نهی از منكر، اعتبار و محبوبيت اجتماعي ناجا را بیش از گذشته در بین مردم افزايش خواهد داد.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه امنیت ، فرهنگ و اقتصاد از پایه های اصلی نظام به شمار می رود اظهار داشت:همه با هم در تامین این پایه مهم و اساسی نظام مسئول و باید مشارکت داشته باشیم.
این عضو مجلس خبرگان رهبری، پليس جامعه اسلامی را در خدمت قرآن، مکتب و دين دانست و گفت: ما افتخار داريم که در دوره اي زندگي مي کنيم که حافظ امنيت و خون شهدا، شما عزيزان و کارکنان فداکار نيروي انتظامي هستيد.
امام جمعه شهرستان اراک یادآور شد: از آن جا که مهمترين وظيفه نيروي انتظامي دفاع از حقوق مظلومان و مقابله با ظالم، اشرار و مفسدين است، بی تردید خدمات نيروي انتظامي همواره يك عبادت اجتماعي و خدمت ملي در جامعه اسلامی به شمار مي رود.
این عضو خبرگان رهبری توفيقات نيروي انتظامي را مصداقي از جريان و حركت به سمت تعالي دانست و افزود:امروز اقتدار ناجا، اقتداري بسيار خوب و بسيار بهتر از گذشته است و ارج و زحمات اين نيرو در بين مردم مورد احترام و تقدير است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار