فرمانده انتظامی استان مرکزی، به ضروری همکاری و مشارکت عمومی همه آحاد جامعه با پلیس در راستای تعمیق بنیان های نظم و انضباط اجتماعی تاکید کرد.
کد خبر: ۹۱۱۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲ 22 October 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، سردار"حسن مفخمی شهرستانی" همزمان با پنجمين روز از هفته ناجا در دیدار با ،نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: خط فکری پلیس در پیشبرد مأموریت های مختلف به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی شهروندان، اجرای فرامین و دستورات مقام معظم رهبری است.
وی با قدردانی از حمایت روحانیون و ائمه جماعات این استان در پیشبرد مأموریت های مختلف پلیسی و بیان گزارشی از اقدامات شاخص پلیس مرکزی در ۶ماهه نخست سال جاری افزود : نيروي انتظامي يكي از سازمان هاي مهم و تأثيرگذار در جامعه است كه همواره در معرض تغييرات محيطي و مسائل اجتماعي است و اين تغييرات ضرورت ها و تمهيداتي ويژه را بر اين سازمان تحميل مي كند.
این مقام عالی انتظامی با اشاره به ضرورت تصميم سازي هاي راهبردي در ماموريت هاي مرتبط با امنيت اجتماعي یادآورشد: هماهنگي و انطباق سازماني به منظور بهترين بهره وري در برابر تغييرات و تحولات محيطي و از سويي هدايت و رهبري منابع انساني به عنوان مهم ترين سرمايه هاي سازماني از موضوعاتي است كه بايد از سوي فرماندهان و مديران مورد توجه قرار گيرد.
وی با اشاره به شرایط راهبردي استان مركزي و موضوعات پيش روي نيروي انتظامي در حوزه نظم و امنيت اجتماعي افزود: با وجود تهديدات فزاينده براي امنيت و آرامش عمومي، مجموعه انتظامي استان با تأكيد بر مديريت و كارايي و با محوريت پيش بيني و پيشگيري، ماموريت هاي خود را طرح ريزي كرده و تقويت اين مولفه ها را در هوشمندسازي پليس استان دنبال مي كند.
مفخمی شهرستانی با اشاره به ظرفيت هاي جامعه محور پليس در افزايش اعتماد عمومي اظهار داشت:‌ تجارب علمي خلاق، ارتقاي مسئوليت پذيري و ايجاد ارتباط بهتر و بيشتر با مردم و جامعه، تحول مباركي را در امور پليسي بنيان نهاده است كه تاكنون نيز ادامه داشته و در طول برنامه هاي پيش روي نيز ادامه خواهد يافت.
سردار مفخمي شهرستاني خط فکری پلیس را در پیشبرد مأموریتهای مختلف پلیسی به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی شهروندان، اجرای فرامین و دستورات مقام معظم رهبری دانست و افزود: ما همواره ماموریت ذاتی نیروی انتظامی را یک ماموریت سنگین می دانیم چرا که كاركنان ناجا در تمامی عرصه ها حضور چشمگیر دارند و جا دارد از تلاش و مجاهدت تمامی کارکنان نیروی انتظامی قدردانی شود .
رئیس پلیس استان مرکزی یاداور شد: رهبری مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ادامه نهضت عظیم انقلاب اسلامی و مطالبات معظم له همواره برای همه ما حجت است و علاوه برتکلیف سازمانی، یک نگاه اعتقادی و تکلیف الهی به شمار می رود.
وی اظهارداشت: منظومه فکری مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به عنوان رساله سیاسی در محیط کاری است و خداوند را شاکریم در این مقطع زمانی به عنوان سرباز ولایت در خدمت حافظان امنیت در تلاشیم .
فرمانده انتظامي استان مركزي اقتدار توامان با رافت اسلامي را از تاكيدات مقام معظم رهبري (مدظله العالي) خطاب به كاركنان پلیس يادکرد وافزود:‌ امروزه ناجا به عنوان پیش‌قراول نیروهای نظامی ایران در برقراری نظم و امنیت اجتماعی بوده و نهادی است که ماموریت‌های سازمانی‌اش آن را بیش از دیگر نیروهای مسلح در ارتباط پیوسته با آحاد جامعه قرار می‌دهد.
مفخمی شهرستانی با اشاره به لزوم مسئول سازی، نقش یابی و نقش شناسی پلیس جامعه اسلامی در هوشمند سازی قدرت نرم افزود: با توجه به این که ناجا از لحاظ قانونی مسئول برقرای نظم و امنیت کشور و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است، در این همایش بر آن هستیم تا با دریافت نظرات کارشناسی دانشگاهیان و تطبیق آن با اهداف بیانیه گام دوم، هرچه بیشتر به سوی تحقق پلیس در تراز انقلاب اسلامی بر اساس منظومه فکری مقام معظم رهبری گام برداریم.
وی با تأکید بر تحقق اهداف بلند مدت پلیس جامعه محور و حرکت به سوی تمدن اسلامی در گام دوم انقلاب اسلامی افزود: امیدمی رود عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، همفکری با یکدیگر و نیز سپردن امور به جوانان مومن، انقلابی و متعهد بتوانیم زمینه ساز تحقق پلیس در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی درجامعه باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار