سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت:گردشگران و بازدیدکنندگان میراث فرهنگی می‌توانند بلیت موزه‌های استان را از این پس اینترنتی و الکترونیکی تهیه کنند.
کد خبر: ۹۱۱۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱ 22 October 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی مصطفی مرزبان افزود: ۱۲ موزه دولتی و خصوصی این استان به سامانه متمرکز فروش بلیت الکترونیکی مجهز شد.
وی یادآورشد: شرایط فروش الکترونیک بلیت ۱۲ موزه زیر نظر اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی در سامانه «تفریحاتی» مهیا شد و گردشگران و علاقه‌مندان به آثار تاریخی می‌توانند قبل از بازدید از موزه‌ها، با مراجعه به سایت www.bilit.tafrihati.com بلیت بخرند و در زمان مراجعه با نشان دادن رسید خرید و تایید بارکد از موزه های استان بازدید کنند.
او گفت: یکی از مشکلات بازدیدکنندگان به ویژه در ایام اوج سفرها، تهیه بلیت مجموعه مورد نظر بود و سامانه فروش اینترنتی، فرایند خرید بلیت کاغذی از باجه‌های فروش بلیت در موزه‌ها را به طور کامل به صورت الکترونیکی تبدیل می‌کند.
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان مرکزی افزود:
باجه های الکترونیکی با همکاری مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات و تحول اداری وزارتخانه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌‌دستی در موزه‌های استان راه‌اندازی شده است.
او با بیان اینکه فروش الکترونیکی بلیت در دوران کرونا یکی از راهکارهای پیشگیری از شیوع این ویروس است گفت : گردشگران می‌توانند برای خرید الکترونیکی بلیط به نشانی اعلام شده مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار