مدیرکل بنیاد مرکزی گفت: شهدا چراغ راه و همچون ستاره‌ای درخشان برای هدایت جامعه هستند.
کد خبر: ۹۱۱۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰ 22 October 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، مرتضی انصاری فر به مناسبت هفته نیروی انتظامی ، یاد و خاطره شهدای امنیت را گرامیداشت و افزود: هفته ناجا فرصت مغتنمی برای قدردانی و ارج نهادن به ایثار و فداکاری این شهدا و صبوری خانواده‌های معظم آن‌هاست.
انصاری فر با تأکید بر اینکه خانواده‌های معظم شهدا افتخار و سرمایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، یادآورشد: امنیت، آرامش و آسایش امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدا و جان‌فشانی و ازخودگذشتگی ایثارگرانی است که با تمام وجود و خالصانه درراه اعتلای ایران اسلامی قدم برداشتند و جان شیرین خود را در این راه مقدس در طبق اخلاص گذاشتند.
وی گفت: سرمنشأ نیروی انتظامی با انقلاب و بلوغ این نیرو در دوران دفاع مقدس بود و امروز به یک فکر و اندیشه تبدیل‌شده و به بلوغ کامل در همه زمینه نیز رسیده است و اکنون شاهد این هستیم که جوانانی که امروز در نیروی انتظامی خدمت می‌کنند ، نسل سومی های با بصیرت انقلاب هستند.
وی اظهارداشت: امروز کشور جمهوری اسلامی ایران از مقتدرترین و امن‌ترین کشورهای منطقه است و این امنیت و اقتدار را مدیون ازخودگذشتگی شهدا هستیم و اگر این دفاع جانانه شهدا نبود هم‌اکنون ما اين اقتدار، عزت و سربلندی را نداشتیم.
وي یادآورشد: بنابر فرمايش امام راحل، شهدا براي هميشه به ما درس ايستادگي و مقاومت دادند و به فرمايش رهبر معظم انقلاب تا وقتی‌که در اين کشور نام شهيدان زنده باشد، در برابر هيچ قدرتي شکست نخواهيم خورد و امروز همه ما آرامش و آسايش خود را مديون خون پاک تک‌تک شهدا و ايثار و فداکاري جانبازان و ايثارگران هستيم.
وی گفت: راه شهدا، استقامت، مقاومت و پیروی از رهبری معظم انقلاب است که مردم همیشه درصحنه کشورمان پارها ثابت کردند ادامه‌دهنده راه این شهدا هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار