مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی از آغاز اجرای طرح ملی اصلاح و بهینه سازی موتورخانه واحدهای تجاری و مسکونی به صورت رایگان در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶ 22 October 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی،محمدرضاسمیعی با بیان اینکه این اقدام در راستای تحقق گسترش مسئولیت های اجتماعی و با هدف مصرف بهینه سوخت گاز طبیعی انجام می شود افزود:مردم استان مرکزی که واحدهای مسکونی و تجاری آنها مجهز به موتورخانه است، می توانند تنها با درخواست خود،از مزایای طرح ملی اصلاح و بهینه‌سازی موتورخانه‌ها به صورت "رایگان" بهره مند شوند.
وی یادآورشد: اجرای کامل این طرح علاوه بر کاهش میزان آلاینده های زیست محیطی و حفظ هوای پاک در سطح استان، تقلیل هزینه گازبهای مشترکین و صرفه‌جویی در مصرف گاز بخش خانگی وتجاری را به دنبال خواهد داشت.
وی افزود: این طرح دربرگیرنده سه اقدام مهم شامل اصلاح و ترمیم عایق کاری، تنظیم مشعل و نصب سیستم ضد رسوب موتورخانه واحدهای تجاری و مسکونی است.
وی ادامه داد:امید می رود با اجرای طرح ملی اصلاح و بهینه‌سازی موتورخانه واحد‌های مسکونی و تجاری، حدود ۱۰ درصد در مصرف گاز هر مشترک صرفه‌جویی شود و این مهم کاهش هزینه صورت حساب را نیز به همراه خواهد داشت.
سمیعی اضافه کرد: پس از عقد قرار داد بین مالک موتورخانه و تعمیرکار که متن قرار داد نیز در سامانه بهینه‌سازی موتورخانه‌ها موجود است،نماینده شرکت گاز از محل بازدید و پس از تایید اقدامات اصلاحی، این کار به صورت رایگان انجام می شود.
وی افزود: پس از اتمام اقدامات اصلاحی بار دیگر نماینده شرکت گاز برای تایید نهایی حضور یافته تا پس از تایید تعمیرات انجام شده، مبلغ هزینه کرد با ارائه چک و یا پرداخت غیر حضوری و واریز به حساب ایشان بدون هیچ مراجعه حضوری پرداخت شود.
مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی گفت: مشترکین گاز طبیعی می توانند با مراجعه به سایت شرکت ملی گاز ایران به نشانی www.nigc.ir و نیز شرکت گاز استان مرکزی به آدرس www.nigc-mpgc.ir برای ثبت درخواست خود اقدام کنند، بااین که زیرساخت ارائه درخواست همکاری شرکت های تأسیساتی واجدالشرایط نیز در سایت های فوق الذکر فراهم شده که در صورت ثبت نام این شرکت ها، طرح مزبوردر سطح استان سرعت بیشتری پیدا خواهد کرد.
سمیعی با بیان اینکه گاز نیاز فردای ما است و باید با مصرف بهینه و صحیح موجب ماندگاری این نعمت الهی برای آیندگان شویم، گفت: شهروندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه اجرای طرح ملی اصلاح و بهینه‌سازی موتورخانه واحد‌های مسکونی و تجاری با شماره تلفن ۳۲۴۱۲۰۶۶مرکز ارتباطات مردمی شرکت گاز استان مرکزی تماس بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار