معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: درشش ماهه ابتدایی سالجاری ۱۹۲۲۲فقره بازرسی از واحدهای صنفی استان صورت گرفته و۲۲۳۹فقره پرونده تخلف تشکیل شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد رشد داشته است .
کد خبر: ۹۱۰۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷ 19 October 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی ، محمد جواد قربانیان در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار استان مرکزی افزود: در شش ماهه ابتدایی سالجاری بیشترین تعداد بازرسی با توجه به سرانه بازرس، مربوط به شهرستان­های آشتیان به تعداد۱۶۲۶ فقره با میانگین روزانه ۱۲ واحد بازرسی ، تفرش با ۱۴۶۵ و میانگین روزانه ۱۱ واحد بازرسی و اراک با۶۶۹۸ و روزانه ۱۰ واحد بازرسی بوده است.
وی یادآورشد: بیشترین رشد پرونده متشکله طی شش ماهه اول نسبت به مدت مشابه سال قبل مربوط به شهرستان­های تفرش با ۱۴۷% ، آشتیان با ۱۰۸% ، خمین و شازند با ۵۴% و فراهان و خنداب با ۵۰% و اراک با ۳۸/۵% بوده است .
معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: طی شش ماهه اول بیشترین درصد تخلف یابی مربوط به شهرستانهای ساوه و شازند با ۱۸درصد و خمین با ۱۶.۷و اراک با ۱۳.۳درصد و محلات با ۱۱درصد و همچنین طی شش ماهه گذشته بیشترین ارزش ریالی پرونده های متشکله مربوط به شهرستان اراک با مبلغ ۲۴۱/۲۶۳/۱۵۰/۱۵۲ ریال و ساوه با۸۱۸/۸۶۵/۷۰۸/۲۴ ریال وخمین با۶۳۷/۷۰۲/۵۷۷/۱۲ ریال بوده است .
قربانیان افزود: با توجه به سطح انتظار عملکرد که در اردیبهشت ماه به کلیه شهرستانها ابلاغ شد و بررسی آمار و عملکرد بازرسی ارائه شده با توجه به اهداف ، شهرستان های آشتیان با ۱۷۱ % و خنداب با ۵۴ % و تفرش با ۴۲% بیشتر از اهداف عمل کرده اند.
وی درخصوص پرونده های متشکله در شهرستانها نیز گفت: با توجه به اهداف تعیین شده برای پرونده­های متشکله شهرستان­های آشتیان با ۹۶% ، تفرش با ۳۱% شازند با۳۰% ، خمین با ۲۴% وفراهان با ۱۰ % بیشتر از اهداف تعیین شده پرونده تشکیل داده­ اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار