مسئول بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی
سه هزار بسته معیشتی در آخرین مرحله رزمایش کمک مومنانه همزمان با رحلت پیامبر گرامی اسلام بین نیازمندان استان مرکزی توزیع شد
کد خبر: ۹۱۰۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳ 18 October 2020
 
بسیج سازندگی استان مرکزی ایجاد ۱۰۰۰ شغل را در دستور کار دارد - خبرگزاری مهر  | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency
مسئول بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی گفت: با این تعداد، در مجموع بیش از ۱۹۰ هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در استان مرکزی توزیع شد.
امید محترمی افزود: مرحله نخست رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه استان مرکزی در اردیبهشت و خرداد امسال برگزار شد که طی آن بیش از ۱۳۶ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان این استان توزیع شد.

وی گفت: مرحله دوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه استان مرکزی نیز از اواخر مرداد امسال در سه مرحله دهه کرامت و امامت، دهه نخست ماه محرم و دهه آخر ماه صفر همزمان با رحلت پیامبر گرامی اسلام انجام شد که در این مرحله نیز بیش از ۵۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت:  اقشار و خانوار‌های نیازمند با محوریت مساجد و پایگاه‌های بسیج محلات شناسایی و بسته‌های حمایتی با رعایت اصول بهداشتی بین این افراد توزیع شد.

محترمی افزود: زمایش کمک مومنانه تا پایان امسال ادامه دارد و خیران و افرادی که قصد دارند در این امر خداپسندانه مشارکت داشته باشند می‌توانند کمک‌های غیر غیرنقدی خود را به پایگاه‌های بسیج محلات و کمک‌های نقدی را نیز به حساب بانکی مشترک نماینده، ولی فقیه در استان، استاندار و فرمانده سپاه روح‌الله استان با عنوان «خدمت‌رسانی» و به شماره ۶۰۰۰۰۰۶ واریز نمایند.

۸۰۰ گروه جهادی زیر نظر بسیج سازندگی استان مرکزی سازماندهی شده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار