رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان ساوه گفت: در سه ماهه دوم سالجاری ۳۱ پرونده تخلف برای فروشندگان لاستیک به ارزش ۸۴۸ میلیون ریال تشکیل شد.
کد خبر: ۹۰۹۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹ 15 October 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی ، جعفر گندمکار ، افزود: در سه ماهه دوم سالجاری در بازرسی از نمایندگی ها و واحدهای صنفی عرضه کننده لاستیک ، ۶۵ واحد مورد بازرسی قرار گرفت که تعداد۳۱ پرونده گزارش بازرسی با ارزش ریالی۸۴۸.۱۰۶.۹۷۶ ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.
وی گفت: در شش ماهه نخست سال جاری، یکصد گشت مشترک با ادارات تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی، دانشکده علوم پزشکی، اتاق اصناف، شبکه دامپزشکی، پلیس اماکن نیروی انتظامی، شرکت پخش و فرآورده های نفتی، استاندارد برگزار و ۱۱۹۸واحد مورد بازرسی قرار گرفت و ۴۰ فقره پرونده با ارزش ریالی ۲۲میلیارد ریال تشکیل شد.
رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان ساوه درباره نظارت بر کود و سموم کشاورزی افزود: با انجام گشت مشترک با نمایندگان ادارات جهاد کشاورزی و سازمان نظام مهندسی کشاورزی از کلیه واحدهای فروش کود و سموم کشاورزی سطح شهرستان ساوه و شهر ها و بخش های تابعه بازرسی صورت گرفت که در آن ۳۴مورد بازرسی، ۱۷ مورد پرونده تخلف با ارزش ریالی ۳۱۵ میلیون ریال به تعزیرات حکومتی معرفی و ارسال شد.
گندمکار با اشاره به مشارکت مردم و گزارشات و شکایات واصله نیز گفت: در شش ماهه نخست امسال تعداد ۵۳۵ مورد گزارش و شکایات واصله ستاد خبری ۱۲۴ ثبت که از این تعداد ۴۶۰ مورد در خصوص گروه کالایی و تعداد ۷۵ مورد در خصوص گروه خدماتی بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار