مدیرکل بنیاد مرکزی گفت: جانبازان بصیر مانند چراغی فروزان در جامعه می‌درخشند و همه باید از این عزیزان درس فداکاری و ایثار بگیریم.
کد خبر: ۹۰۹۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴ 14 October 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، مرتضی انصاری فر در نشست تخصصی با معاون و کارشناسان بهداشت و درمان، به مناسبت فرارسیدن ۲۴ مهرماه روز جهانی نابینایان (عصای سفید) با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا افزود: جانبازان به خاطر مجاهدت و ایثار درراه خدا و کشور هم در این دنیا و هم در آن دنیا عزیز هستند و پاداش کار بزرگ این عزیزان با مسائل دنیوی قابل جبران نیست.
وی یادآورشد: جانبازان بصیر بااینکه چشم ظاهری خود را ازدست‌داده‌اند اما خداوند چشم دل و قلب آنها را روشن و درخشان تر از گذشته کرده است.
انصاری فر یادآورشد: این روز فرصتی مغتنم برای نگریستن به زندگی ایثارگران بصیر است که در پرتو توجه و امکانات کافی مستعد شکوفایی قابلیت‌ها و توانمندی‌های خارق‌العاده‌ای هستند و می‌توانند گوی سبقت را از افراد عادی جامعه بربایند.
وی افزود: خانواده‌های جانبازان بصیر به دلیل شرایط جسمی که جانباز دارد به مشکلات خاصی مواجه هستند، همسران جانبازان نابینا و روشندل با صبر و بردباری که از خود نشان می‌دهند بی‌شک پرستاران صبوری هستند که سالیان سال به مراقبت از ایثارگرانی می‌پردازند که سلامت خود را برای بقای انقلاب و اسلام فدا کرده‌اند.
انصاری فر با قدردانی از صبر و بردباری همسران جانبازان گفت: همسران جانبازان در مراقبت از این عزیزان هیچ‌گاه احساس خستگی نکردند و همواره با بردباری در حال پرستاری و ایثار مستمر هستند که ایثار، ایمان و بردباری این بانوان تحسین‌برانگیز است و بدون شک این عزیزان الگویی برای جامعه پزشکان و پرستاران و عموم مردم برای تمرین صبوری، بردباری و آرامش هستند.
وی پیگیری درمان جانبازان را ازجمله اولویت‌های مهم بنیاد اعلام کرد و افزود: معاونت بهداشت و درمان و کلیه بخش‌های بنیاد با تمامی توان و در حد امکانات موجود تلاش می‌کند مشکلات درمانی ایثارگران به حداقل برسد.
استان مرکزی مفتخر به داشتن ۱۴جانباز بصیر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار