جلسه شورای اداری
محمد حسن آصفری نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس گفت: بستن درب اتاق مدیران به روی مردم غیرقابل قبول و پذیرش است.
کد خبر: ۹۰۹۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰ 13 October 2020
کاهش بُهت انگیز ارزش پول ملی آرامش را از جامعه ربوده است / مردم از ما  درباره حقوق های نجومی سوال می کنند :: خبرگزاری خانه ملت
 محمدحسن آصفری عصر امروز در نشست شورای اداری استان مرکزی با اشاره به موضوع بودجه اظهار داشت: تلاش مدیران و مسئولان استان برای اختصاص ردیف‌های بودجه برای بخش‌های مختلف به استان با توجه به زمان بودجه ریزی دولت و ارائه آن در دوماه بعد به مجلس امری مهم و ضروری است که این پیگیری برای گرفتن بودجه باید یکی از ملاک‌های اصلی ارزیابی مدیران استان باشد.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس ادامه داد: انتظار ما از مدیران و روسا این است تا برای دستگاه تحت مدیریتی خود اعتبار لازم را در هرسطح روستایی و شهری جذب کنند تا در زمان تخصیص اعتبار و بودجه پیگیر افزودن ردیف بودجه خود نباشند و درنهایت کار‌ها نیز به سرعت و دقت انجام شود.

آصفری با اشاره به وضعیت معیشتی و اقتصادی کشور و جامعه گفت: مردم از فشار‌های اقتصادی و معیشتی نارضایتی دارند که به حق هم هست البته بخشی از این فشار‌ها هیچ ربطی به تحریم و دشمن ندارد و فشار‌های داخلی است که باید جلوی سومدیریت‌ها و این نوع رفتار‌ها که موجب نارضایتی مردم می‌شود را گرفت.

وی افزود: بستن درب اتاق مدیران به روی مردم غیرقابل قبول و پذیرش است و مدیران باید به مطالبات مردم به درستی پاسخ دهند و انتظار داریم تا تعامل مدیران با نمایندگان مورد توجه قرار گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار