رئيس پليس آگاهي از دستگیری دو نفر از سارقان سابقه دار پرندگان زینتی و اعتراف آنها به شش فقره سرقت در سطح شهرستان اراك خبر داد.
کد خبر: ۹۰۸۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹ 12 October 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ كارآگاه "كاميار چهري "افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت پرندگان زینتی از منزل افراد مختلف در سطح شهرستان اراک ، شناسايي و دستگيري سارق و یا سارقان در دستور کار كارآگاهان پليس قرار گرفت.
این مقام انتظامی در ادامه با اشاره به اینکه كارآگاهان پليس با انجام اقدامات اطلاعاتی فراگیر،سرانجام موفق شدند فردی را در این زمینه شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند اظهار داشت: در استعلام های صورت گرفته مشخص شد فرد مورد نظر از سارقان حرفه ای و سابقه دار است.
وی یادآورشد: با انجام شگردهای خاص پلیسی، متهم به جرم خود اعتراف و بیان داشت که با همدستي و مشاركت دیگر همدستش این سرقت ها را انجام داده اند.
سرهنگ چهري با اشاره به شناسایی و دستگیری دیگر همدست سارق مذکور افزود: متهمان در بازجویی های پلیسی به شش فقره سرقت پرندگان زینتی از منازل شهروندان در سطح شهرستان اراک اعتراف کردند.
رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان مركزي اضافه کرد: متهمان با تشكيل پرونده به دستگاه قضائي معرفی و سرانجام با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.
سرهنگ چهري در پایان از مردم خواست تا همواره در نگهداري از اموال و وسايل گران قیمت خود، نکات ایمنی را رعایت کرده و در صورت ترك منزل، موضوع را به بستگان و يا همسايگان مورد اعتمادشان اطلاع داده تا در غياب آنها،از منزلشان سركشي به عمل آورند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار