مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی:
مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی در خصوص قرعه کشی طرح اقدام ملی مسکن شهر اراک گفت:در شهر اراک ۹۸۶۴ نفر در این طرح ثبت نام نموده اند که پس از پالایش ۵۲۰۰ نفر واجد شرایط گردیده اند
کد خبر: ۹۰۸۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶ 12 October 2020
مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی در خصوص قرعه کشی طرح اقدام ملی مسکن شهر اراک گفت: فردا سه شنبه مصادف با ۲۲ مهر ماه در استانداری مرکزی با حضور مسئولین داستانی قرعه کشی طرح اقدام ملی شهر اراک برگزار خواهد شد.

مرزبان اظهار کرد: در شهر اراک ۹۸۶۴ نفر در این طرح ثبت نام نموده اند که پس از پالایش ۵۲۰۰ نفر واجد شرایط گردیده اند.

وی ادامه داد: با توجه به استقبال همشهریان اراکی از این طرح و به جهت تسریع در روند اجرایی پروژه قرعه کشی فاز اول و  اتصال متقاضیان به پروژه فردا صورت خواهد پذیرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: در فاز اول برای دو قطعه زمین در شهر اراک قرعه کشی خواهد شد. این زمین‌ها در کوی کوثر و انتهای خیابان هپکو واقع شده اند.

وی افزود: پس از قرعه کشی، اسامی افراد در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی به آدرس markazi.mrud.ir اعلام خواهد شد.

مرزبان بیان کرد: متقاضیانی که اسامی آن‌ها اعلام می‌گردد ظرف مدت ۱۵ روز بایستی مبلغ اعلامی از سوی این اداره کل را به حساب‌های بانک مسکنی که قبلا برای آن‌ها افتتاح گردیده است واریز نمایند.

 برای سایر افراد واجد شرایط تدابیری اندیشیده شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار