فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان گفت:با اجراي طرح ويژه نظارت بر واحدهاي صنفي این شهرستان ۸ واحد صنفی متخلف در اين طرح نظارتي شناسایی و پلمپ شد.
کد خبر: ۹۰۸۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹ 11 October 2020


به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ "مجتبی جمالی" افزود: در اجرای طرح ارتقاء امنيت عمومي و پیشگیری از وقوع تخلفات صنفي و به منظور پیشگیری از شيوع ويروس کرونا، مأموران اداره نظارت بر اماكن عمومي پليس شهرستان با همكاري اتحاديه هاي صنفي، طرح ويژه نظارت بر واحدهاي صنفي را در سطح شهرستان به مرحله اجرا گذاشتند.
این مقام انتظامی اظهارداشت: در اين طرح نظارتی، مأموران پس از ارزيابي هاي لازم، ۸ واحد صنفي مختلف را به علت نقض اقدامات پيشگيرانه ويروس کرونا از سوی متصديان آنها و ناديده گرفتن ابلاغيه هاي صنفي، پلمب و به متصديان ۱۵ واحد صنفي دیگر نیز تذکر دادند.
وی با اشاره به استمرار طرحهای نظارتی پلیس بر اصناف مختلف به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در جامعه یادآورشد:با وجود شیوع گسترده موج سوم ویروس کرونا در سطح جامعه و لزوم رعایت هرچه بیشتر نکات بهداشتی، اقدام های کنترلی و نظارتی واحدهای صنفی با همكاري كارشناسان بهداشت تشدید شده و با واحدهایی که خارج از چارچوب قانون، به قوانین صنفی و بهداشتی عمل نکنند، برخورد قانونی خواهد شد.
فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان در پایان از شهروندان خواست تا با معرفي صنوف متخلف از طريق شماره تلفن ۱۱۰، پليس را بیش از پیش در ایجاد بهتر امنيت و پيشگيري از تخلفات صنفی و شيوع بيماري مهلک کرونا در سطج جامعه ياري کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار