معاونت خودکفایی و اشتغال کمیته امداد با برگزاری رویداد ملی صنایع روستادوست درصدد است صنایع و تجهیزات مناسب برای اقتصاد را شناسایی و از آنها پشتیبانی و حمایت کند.
کد خبر: ۹۰۷۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۸ 10 October 2020


به گزارش تابناک مرکزی، مجید مشهدی با اشاره به رویداد ملی «صنایع روستا دوست» افزود: این رویداد با هدف شناسایی کارآفرینان در حوزه روستا و کمک به اشتغال در روستاها شکل گرفته است.
وی یادآورشد : افزایش بهره‌وری در بخش‌های مختلف تولیدات روستایی از جمله کشاورزی، دام پروری، صنایع دستی، فناوری اطلاعات وبا هدف شناسایی صنایع روستادوست و پشتیبانی از آنها برای تقویت اشتغال زایی و جهش تولید در روستاها و مناطق محروم از مهم ترین اهداف برگزاری رویداد ملی صنایع روستا دوست است.
وی با بیان اینکه ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر از طریق سایت www.emdad.ir امکان پذیر است ، گفت: پرداخت جوایز نقدی به سه طرح اول،اعطای تسهیلات ارزان‌قیمت،مشارکت در اجرایی کردن طرح‌ها و ایده‌ها ،معرفی محصول نهایی به بازار هدف،تأمین زمین‌های کشاورزی برای اجرای طرح ودعوت از طرح‌های برگزیده برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی از امتیازان در نظر گرفته شده برای نفرات برگزیده است.
وی در ادامه با اشاره به ثبت نام صندوق نوید از طرح‌های نوآورانه مددجویان تحت حمایت افزود: این صندوق با همکاری کمیته امداد و بنیاد برکت به منظور ترویج فرهنگ کارآفرینی و اشتغال در مناطق محروم و ایجاد بسترهای کارآفرینی برای افراد مستعد تشکیل شده است.
مشهدی یادآورشد: علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت طرح‌ خود به آدرس navidfund.com مراجعه و با ثبت درخواست خود از تسهیلات قرض الحسنه و یا بلاعوض بهره مند شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار