حمید محرابی مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی آلومینیوم اراک نهم مهرماه با ارائه استعفای خود به هیات مدیره باشگاه، بهت وحیرت همگان را برانگیخت.
کد خبر: ۹۰۶۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸ 06 October 2020


روابط عمومی باشگاه، دیروز به طور رسمی اعلام کرد؛ پس از جلسات متعدد و بررسی های صورت گرفته توسط اعضای هیات مدیره، با استعفای محرابی موافقت و خلیل دارابی به سِمت سرپرستی این باشگاه منصوب شد.
انتشار خبر استعفای این مدیرعامل زحمت کش ودوست داشتنی موجب غم ونگرانی مردم اراک نسبت به آینده این تیم شد.
آنچه که در محیط های غیر رسمی به گوش می رسد،حکایت از آن دارد که کنار رفتن محرابی از پست مدیرعاملی باشگاه آلومینیوم پیش از استعفای او توسط اعضای هیات مدیره باشگاه آلومینیوم کلید خورده واو باوجود تمایل به ادامه حضور در باشگاه مجبور به استعفا از سمت خود شده است.
بدون شک، آنچه که موجب شد محرابی کنار برود،یک شبه اتفاق نیفتاده است وماحصل مدتها رنج وشاید خون دلی است که او در این مدت برای رسیدن به لیگ برتر تحمل کرده و هم اینک شرایط را برای ادامه حضور ووجودش مناسب نمیداند که باید پرسید چه شده است؟!
پشت پرده استعفای محرابی چیست؟!
او که درمدت ۱۵ ماه سکانداری مدیریت باشگاه آلومینیوم، با بودجه‌ای 18 میلیاردی به لیگ برتر رسید،چرا باید برود؟!
آیا وجود محرابی درسکانداری مدیریت باشگاه منافع برخی را به خطر انداخته بود یادلایل دیگری موجب رنج مضاعف او وخداحافظی ناگهانی اش شده است؟!
آنچه که از گمانه زنی ها میشود فهمید، دخالت های بیجا وتقاضاهای غیر قانونی یا شاید حب وبغض افرادی که نمیخواهند یا نمیتوانند وجود محرابی را تاب بیاوردند،موجب شده که او با یک خداحافظی، جمعی قدر نشناس را خوشحال کند و برود تا برای همیشه در اذهان عمومی ماندگار شود چراکه مردم اراک هرگز زحمات او را فراموش نخواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار