فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۱۵ کیلوگرم تریاک و دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های مرکزی و فارس خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷ 05 October 2020



به گزارش تابناک مرکزی، سردار "حسن مفخمی شهرستانی" افزود: در ادامه طرح های پیشگیرانه ورود مواد مخدر به استان های مرکزی کشور، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامی اطلاعاتی از فعالیت یک قاچاقچی مواد مخدر در انتقال مخدر به استان های مرکزی کشور مطلع شدند.
وی اضافه کرد: با مراقبت های نامحسوس ماموران پلیس، مشخص شد که این فرد با یک دستگاه خودروی وانت پراید در حال جابه جایی مواد مخدر است که عملیات دستگیری این فرد با هماهنگی پلیس استان فارس در دستور کار قرار گرفت.
این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: سرانجام پس از اتمام تحقیقات فنی و هماهنگی با دستگاه قضائی، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "فیروزآباد" فارس با هدایت اطلاعاتی هدفمند پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی، مسیر حرکت خودروی موصوف را شناسایی کرده و در عملیاتی، موفق به توقیف خودروی تحت تعقیب و دستگیری راننده خودرو شدند.
سردار مفخمی شهرستانی با اشاره به کشف ۱۱۵کیلو گرم تریاک در بازرسی از خودروی توقیفی، افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی استان مرکزی در پایان با مثبت ارزیابی کردن همکاری های درون سازمانی در ناجا اظهار داشت :اميدمی رود در بستر مشاركت همگانی افراد جامعه و دیگر نهادها و دستگاه های اجرایی به تدریج شاهد ریشه کنی این بلای خانمان سوز در سطح جامعه باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار