مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی از تأمین زمین برای کلیه متقاضیان ثبت نامی در اراک خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۵ 03 October 2020



به گزارش تابناک مرکزی ، احمد مرزبان افزود : در راستای پروژه اقدام ملی مسکن و تفاهم نامه میان سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و وزارت راه و شهرسازی موسوم به مسکن ماندگار و با هدف پاسخگویی به نیاز شهروندان اراکی و اقشار فاقد مسکن در این شهر منعقد شده است.
وی یادآورشد : در این تفاهمنامه مقرر شد قسمتی از اراضی موقوفه که در حریم شهر قرار گرفته با بازنگری مجدد طرح جامع اراک به محدوده شهر الحاق و در طرح اقدام ملی مسکن استان مورد استفاده قرار گیرد .
مدیرکل راه و شهرسازی ادامه داد : اراضی فوق به مساحت تقریبی ۸۰ هکتار در مجاورت کمربندی شمالی اراک قرار گرفته و محل مناسبی برای ساخت مجتمع های مسکونی شهروندان اراکی خواهد بود .
این مقام مسئول گفت : این اداره کلپس از ابلاغ طرح نسبت به تغییر کاربری عرصه فوق الذکربر اساس ضوابط و مقررات شهرسازی در اسرع وقت اقدام خواهد کرد وپیگیری اخذ مجوزات قانونی و شرعی اراضی به منظور اختصاص قطعات عرصه مسکونی به متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن و سایر متقاضیان فاقد مسکن توسط اداره کل اوقاف وامور خیریه استان صورت خواهد پذیرفت.
مرزبان افزود : با الحاق زمین فوق به محدوده شهری که مراحل آن در دست پیگیری است نگرانی متقاضیان اراکی ثبت نامی در طرح اقدام ملی رفع خواهد شد .
مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی از انجام فرآیند قرعه کشی در آینده نزدیک برای مشخص کردن زمین افراد واجدالشرایط خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار