رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: پتروشیمی شازند نقش بسیار حیاتی و مهمی در اقتصاد کشور دارد زیرا برخی از محصولات تولیدی این شرکت یونیک است و کاربرد های مختلف در ساخت تجهیزات پزشکی و بهداشتی دارد.
کد خبر: ۹۰۵۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۲ 01 October 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی در دیدار با ابراهیم ولدخانی مدیر عامل شرکت پتروشیمی شازند با اشاره به ارز آوری ۷۰۰ میلیون دلاری این شرکت برای کشور افزود: انجام صادرات در شرایط کرونایی و تحریمی و صرفه جویی ۱۰ میلیون یورویی ،حاصل تلاش و همت مضاعف این مجموعه است.
وی یادآورشد:اقدامات مجموعه پتروشیمی شازند بسیار ارزشمند و در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری است که اشتغال زایی و ایجاد فضای کسب و کار را در این شرایط سخت اقتصادی همانند جهاد در راه خدا می دانند.
وی افزود: اشتغال زایی مستقیم و غیر مستقیم نزدیک به ۱۰۰ هزار نفر کار بسیار بزرگی است و من به همین دلیل مراتب سپاسگزاری خود را از مجموعه پتروشیمی شازند ابراز می دارم و اعلام می کنیم که دادگستری استان مرکزی با تمام توان در کنار این مجموعه است و در زمینه ی حل مشکلات حقوقی و قضایی موجود مدد کارتان خواهد بود.
رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: قوه قضائیه ذاتا وظیفه ای در امور اقتصادی ندارد اما اگر وضعیت اقتصادی بهبود نیابد سرریز مشکلات آن به سوی دستگاه قضائی است و جرم و جنایت ناشی از بیکاری جامعه را فرا خواهد گرفت.
موسوی ادامه داد:اینجاست هرزمان که مبحث پیشگیری مطرح می شود، مطابق منویات مقام معظم رهبری عمل خواهیم کرد چراکه برای ما فراتر از قانون است و وظیفه ی خود می دانیم که به حمایت از تولیدکنندگان و واحد های تولیدی و صنعتی بشتابیم و آنها را به نحوی که مقتضی است یاری دهیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی اظهار داشت: همانطور که اشاره شد این شرکت، شرکتی مهم و استراتژیکی برای استان و کشور محسوب می شود بنابراین توجه به بحث امنیت و حفاظت محیطی پتروشیمی شازند بسیار اهمیت دارد و توقع بر این است که در این زمینه از هیچ اقدام پیشگیرانه ای دریغ نکنید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار