استاندار مرکزی گفت: نگاه‌های سوء اقتصادی و سرمایه گذاری باید اصلاح شود تا تولید بهتر، با کیفیت و با تیراژ بالاتر انجام شود و سرمایه گذاری به نحو احسن صورت گیرد وبن بست ها و موانع برطرف شود.
کد خبر: ۹۰۵۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۹ 01 October 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی،سیدعلی آقازاده در آئین آغاز همکاری دو جانبه کمپانی سوزوکی و شرکت نیکسان صنعت در شهر صنعتی کاوه شهرستان ساوه افزود:مشارکت کارخانه سوزوکی با شرکت نیکسان در ساوه که منجر به توسعه و جهش در تولید این کارخانه شده است بیانگر آن است که تحریم ها بی اثر بوده اند و ملت ایران هیچ تاثیری از اعمال تحریم ها نمی پذیرد.
وی یادآورشد: با وجود اینکه تحریم ها تبعات منفی در کشور برجای گذاشته اند، اما زمینه ساز توفیقات زیادی هم بوده اند و در نهایت تهدید در کشور ما به فرصت تبدیل شده است.
وی افزود: امروز ملت ایران از همه ظرفیت ها برای توانمندی، بالندگی و رسیدن به خودکفایی استفاده کرده و تاریخ این ملت هیچگاه چنین بالندگی که امروز در عرصه خودکفایی در خیلی از زمینه‌ها شاهد هستیم را به یاد نمی آورد.
وی ادامه داد: این پیروزی مرهون خدمات جوانان و نیروهای کاربلد کشور و حاصل عکس العمل قدرتمندانه در برابر تحریم های ظالمانه و اتکا به توانمندی داخلی و استعدادهای درخشان جوانان این مرز و بوم و متخصصان است.
وی با بیان اینکه وقتی یک شرکت بین المللی در ایران و در حوزه تولید یخچال سرمایه گذاری می‌کند، پیام مهمی به جهان و معاندین نظام مخابره می شود، افزود: دشمنان ملت ایران بدانند و ببینند که هر توطئه ای برای عقب ماندگی این کشور انجام بدهند با همگرایی و انسجام و در سایه کار علمی و با استفاده از تجربه تحریم ها بی اثر و خنثی می شود.
آقازاده گفت: شهر صنعتی کاوه ساوه با تولیدات متنوع یک الگو برای کشور است و کارخانه نیکسان با تولید انواع یخچال و فریزر یک چراغ راه برای صنعت کشور و سرمایه گذاران خارجی است.
وی با بیان اینکه استان مرکزی قطب صنعت کشور بوده و از ظرفیت و بستر مناسبی برای سرمایه گذاری خارجی برخوردار است، افزود: ترمزهای سرمایه گذاری، بخشی به سوء مدیریت و بخش دیگر به تحریم ها برمی گردد.
آقازاده گفت: اصلاح و بازنگری در عملکرد دستگاه‌های مسئول و پس زدن تحریم ها، ترمزهای سرمایه گذاری را از میان می برد و موانع پیش روی تولید را برطرف خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار