معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: پنج‌هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام این استان اختصاص داده شد.
کد خبر: ۹۰۵۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۸ 01 October 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی،محمدباقر نوبخت در حاشیه مراسم بهره‌برداری از یک منزل مسکونی بازسازی شده در نتیجه سیلاب بهار پارسال در روستای امرآباد اراک، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این طرح‌ها باید تا پایان فعالیت دولت دوازدهم تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گیرند افزود: ۱۴ طرح توسعه‌محور استان مرکزی از سوی مدیریت ارشد این استان انتخاب شده که با اعتبارات اختصاص یافته تا پایان بهار سال آینده تکمیل و بهره‌برداری می‌ رسد.
وی مهمترین پروژه نیمه تمام استان مرکزی راطرح توسعه بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) اراک اعلام کرد وگفت: ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل این طرح در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه ۲۵ طرح تولیدی در قالب جهش تولید نیز با اعتباری بالغ بر ۱۹ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال در شورای توسعه و برنامه ریزی استان مرکزی به تصویب رسید یادآورشد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها، ۶ هزار فرصت شغلی در استان ایجاد می‌شود.
وی افزود:سه هزار واحد مسکونی به تفکیک هزار واحد برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و دو هزار واحد برای اقشار کم درآمد با مشارکت بنیاد مسکن و کمیته امداد امام خمینی (ره) کلنگ زنی شد که در بهار سال آینده به بهره‌برداری می‌ رسد.
نوبخت با بیان اینکه در سال‌های گذشته اعتباراتی برای تکمیل بیمارستان ولیعصر اراک به عنوان یک طرح ضروری استان مرکزی و استان های همجوار مشخص شده بود گفت: امروز مقرر شد کارگروه ویژه ای در سازمان برنامه و بودجه تشکیل شود و مسئولان استانی این مهم را پیگیری کنند.
وی با بیان اینکه سازمان برنامه و بودجه به نیابت از دولت ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل بیمارستان اختصاص داده است گفت:در صورت نیاز مشروط بر تکمیل این طرح تا بهار سال آینده به عنوان پروژه در اولویت مورد توجه خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار