رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت:امروز بخش تولید نیازمند حمایت جدی بانک ها در این شرایط سخت اقتصادی است.
کد خبر: ۹۰۵۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵ 30 September 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، حجت الاسلام و المسلمین سید عبد المهدی موسوی در دیدار با رئیس امور شعب بانک ملی استان مرکزی با بیان اینکه امروز کشور درشرایط سخت اقتصادی قرار گرفته وتحریم های ظالمانه دشمن بحث تولید و اشتغال را دچار مشکل کرده است افزود: بانک ها در این شرایط خاص باید نقش بسزایی در احیاء و سرپا نگه داشتن تولید و اشتغال زایی داشته باشند و با ارائه تسهیلات مناسب به تولید کنندگان و استمهال بیشتر در دریافت اقساط وام ها وبا همکاری و هم افزایی بیشتر با واحد های صنعتی و تولیدی، وضعیت اقتصادی کشور را بهبود بخشند.
وی یادآورشد: کاهش تولید و وجود بیکاری در جامعه باعث افزایش جرائم در سطح کشور می شود و به امنیت اقتصادی و اجتماعی آسیب وارد می کند وانتظار دستگاه قضائی از بانک ها این است که با رویکرد پیشگیرانه و با تزریق درست نقدینگی به بخش تولید، نقش حمایتی خود را ایفا کنند.
حجت الاسلام و المسلمین موسوی اظهارداشت: مشکلات صنعتی در استان مرکزی بسیار زیاد است و با بازدیدی که از صنایع بزرگ استان داشته ام مشاهده شد که اکثر صنایع بزرگ که دارای تجهیزات عظیم و مهمی هم هستند به علت مسائل مالی با ظرفیت بسیار پایینی فعالیت میکنند بنابراین در سالی که شعار آن جهش تولید می باشد وظیفه ی بانک ها در بهبود تولید و احیاء صنایع بسیارخطیر و مهم است.
رئیس دستگاه قضائی استان افزود: اگر در این چند سال به صورت دقیق و کامل به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه افزایش تولید و اشتغال زائی توجه میشد و این نگاه حمایتی وجود داشت امروز با این چالش ها و معضلات اقتصادی روبه رو نبودیم.
احد اله امیری رئیس امور شعب بانک ملی استان مرکزی هم در ابتدای این دیدار با قدردانی از رئیس کل دادگستری استان مرکزی که نگاه حمایتی از بهبود فضای کسب و کار در سطح استان دارند به توضیحاتی در زمینه اعطای تسهیلات ویژه به بخش تولید و صنایع پرداخت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار