سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت:همزمان با گرامیداشت هفته گردشگری اقامتگاه بوم گردی «عمارت نقوسان» در شهرستان تفرش افتتاح شد.
کد خبر: ۹۰۵۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۶ 30 September 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، این مراسم با حضور عبدالرضا حاج علی بیگی فرماندار شهرستان تفرش، مصطفی مرزبان با اعلام این خبر افزود: اقامتگاه بوم گردی عمارت نقوسان با مساحت بالغ بر ۴۰۰ متر مربع و حجم سرمایه گذاری ۶ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی به بهره برداری رسید.
وی یادآورشد: این اقامتگاه با تعداد ۵ اتاق، ظرفیت اقامت ۱۵ نفر را دارد.
مرزبان گفت: حسین درودیان سرمایه گذار این طرح از مبلغ ۳ میلیارد و پانصد میلیون ریال تسهیلات کم بهره برای انجام این طرح استفاده کرده است.
مرزبان گفت: اقامتگاه بوم گردی عمارت نقوسان فرصت شغلی برای ۲ نفر را فراهم کرده است.
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان مرکزی افزود: شعار امسال در سازمان جهانی گردشگری «گردشگری و توسعه روستایی» تعیین شده تا از ظرفیت‌های بی‌بدیل و منحصر به فرد این بخش در ایجاد توسعه اقتصادی و فراهم آوردن فرصت‌هایی در خارج از شهرهای بزرگ استفاده شود.
مرزبان با تاکید بر اینکه اجرای این گونه طرح ها در روستاها مورد حمایت و پشتیبانی اداره کل میراث فرهنگی قرار می گیرد، گفت: گردشگری روستایی یکی از فعالیت‌های مهم اقتصادی مورد توجه است که بخش مهمی از بازار گردشگری را به خود اختصاص داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار