رئیس دستگاه قضائی استان مرکزی از افزایش ۱۷ درصدی آمار پرونده های مختومه در ۵ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبرداد.
کد خبر: ۹۰۴۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱ 29 September 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، حجت الاسلام سید عبدالمهدی موسوی افزود: از ابتدای امسال در راستای تحقق سیاست ها و برنامه های تحولی و محوری دستگاه قضائی در دوران زعامت آیت الله رئیسی با برنامه‌ریزی های صورت گرفته و انجام اقدامات جهادی و انقلابی قضات و کارکنان، موفق به ثبت افزایش ۱۷ درصدی مختومه شدن پرونده های قضائی در سطح استان مرکزی شده ایم که نشان از عزم جدی دستگاه قضا برای کاهش پرونده ها و تسریع در دادرسی ها و اجرای احکام صادره است.
وی یادآورشد: این آمار از مقایسه تعداد مختومه های پنج ماه نخست امسال با مدت مشابه سال قبل بدست آمده که با در نظر گرفتن افزایش ۹ درصدی حجم ورودی پرونده ها در پنج ماهه نخست امسال بیانگر تلاش و همت مضاعف همکاران قضایی و اداری این مجموعه است که از آن ها کمال تشکر وقدردانی را دارم.
رئیس دستگاه قضائی استان اظهارداشت: البته نگاه ما فراتر از عملکرد فعلی است و با یاری خداوند و با تمام توان و قدرت تا پایان امسال درصد بیشتری از پرونده ها را رسیدگی و مختومه خواهیم کرد که این کار منجر به رضایت مندی بیشتر مردم و تسریع در دادرسی ها خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار