رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت:شرایط امروز جامعه ما شرایط خاصی است و بحران ها و مشکلات زیادی برای کشور ایجاد شده است.
کد خبر: ۹۰۴۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶ 27 September 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی،حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی در نشستی با قضات وکارمندان دادگستری شازند با بیان اینکه
بخشی از این مشکلات ریشه خارجی و برخی دیگر ریشه در داخل کشور دارد افزود: قوه قضائیه در این شرایط خاص خود را موظف می داند به یاری دولت بشتابد و در راستای حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی پیش قدم است.
وی یادآورشد: حضور ما امروز در این جا به دلیل شنیدن نقطه نظرات و مطالبات به حق شما و بررسی و حل مشکلات موجود است.
وی افزود: امروز در قوه قضائیه و در دوران زعامت و ریاست حضرت آیت الله رئیسی یک حرکت همراه با شتاب و سرعت و دقت و ظرافت بیشتری شروع شده است و به سمت جلو حرکت می کند این حرکت و این دیدگاه بار قضات را سنگین کرده و مسئولیت سنگینی به عهده ما گذاشته است و ضرورت پاسخگویی ما را بیشتر کرده است.
رئیس دستگاه قضایی استان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: درسی که ما از دفاع مقدس و جانانه میگیریم این است که اگر حق را تشخیص دادیم با تمام قوا، توان و جان خود در جهت تحقق آن همت گماریم و ما نیز امروز با امضای نائب امام زمان در مسند قضا برای احقاق حق نشسته ایم و باید ببینیم تا چه اندازه حاضریم برای آن وقت بگذاریم و جان‌فشانی کنیم.
وی اضافه کرد: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند دستگاه قضایی باید صد در صد انقلابی باشد و انقلابی عمل‌کند و ما باید همچون اسطوره های دفاع مقدس آن روحیه انقلابی را در خود ایجاد کنیم.
رئیس کل دادگستری استان ادامه داد: در شرایط کنونی که دشمنان با سناریوهای از پیش ساخته در فکر وارد کردن هجمه به کشور و ایجاد هرج و مرج و نا امنی در جامعه هستند ما باید بسیار مراقب باشیم و با‌ مردم‌ داری و خدمت صادقانه انقلاب و نظام را یاری کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار