معاون و زیر صنعت و ر ئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: شرکت ایرالکو یکی از بزرگترین واحدهای تولید آلومینیوم در کشور به شمار می رود که با وجود مشکلات اقتصادی بالاتر از ظرفیت خود هم اینک تولید می‌کند که جای قدردانی از کارکنان و تیم مدیریتی این واحد تولیدی دارد.
کد خبر: ۹۰۲۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶ 24 September 2020

 

 

به گزارش تابناک مرکزی،عباس تابش در بازدید از خط تولید شرکت آلومینیوم ایران(ایرالکو) در اراک با بیان اینکه شرکت ایرالکو در تامین مواد اولیه خود با مشکلاتی مواجه است افزود: مشکلات این واحد تولیدی در آینده ای نزدیک با همکاری سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان مرتفع می‌شود.
وی با بیان اینکه برخی افراد برای حفظ ارزش سرمایه نقدی خود اقدام به احتکار محصولات فلزی می‌کردند یادآورشد: برای جلوگیری از این اقدام سودجویانه و براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور، از این به بعد نگهداری محصولات فلزی از مواد اولیه تا محصول نهایی باید در سامانه جامع انبارها ثبت شود.
وی با بیان اینکه در ثبت و نگهداری محصولات فلزی در سامانه جامع انبارها باید ورودی و خروجی بار با یکدیگر همخوانی داشته باشند اظهارداشت: در این صورت می توان علاوه بر جلوگیری از احتکار محصولات فلزی، نسبت به تامین مواد اولیه واحدهای تولیدی پایین دستی نیز گام برداشت.
تابش با بیان اینکه تامین حقوق مصرف‌کنندگان و وجود محصولات فلزی در بازار مهمترین هدف این سازمان در ثبت محصولات فلزی در سامانه جامع انبارها است افزود: نتیجه این اقدام در آینده‌ای نزدیک مشخص می‌شود.
دیدار با استاندار مرکزی، بازدید از شرکت کمباین سازی اراک و شماری از واحدهای تولیدی شهرستان ساوه از دیگر برنامه‌های سفر یک روز رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به استان مرکزی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار