معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صمت استان مرکزی گفت: در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ازامروز اول مهرماه ارائه خدمات این سازمان به صورت غیر حضوری انجام می شود .
کد خبر: ۹۰۲۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸ 22 September 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی ، مهدی هاشمی ، افزود: با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا و دستور العمل معاونت اداری مالی ریاست جمهوری و ادامه شیوع بیماری کرونا و لزوم کاهش تردد مردم در سطح ادارات ، این سازمان کلیه خدمات و فرآیندهای خود را از روز سه شنبه اول مهرماه سالجاری بصورت غیر حضوری ارائه می شود.
وی یادآورشد: اقدامات اولیه وزیر ساختهای مورد نیاز تکمیل شده و هم اکنون اجرای برخی فرآینده بصورت الکترونیکی در حال اجراست .
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صمت استان مرکزی با اشاره بر ارائه خدمات غیر حضوری از تاریخ مذکور تاکید کرد: از اول مهرماه کلیه خدمات بصورت الکترونیکی ارائه می شود و نیازی به حضور متقاضیان در سازمان نیست و مراحل رسیدگی به درخواست نیز بصورت الکترونیکی اطلاع رسانی خواهد شد .
هاشمی افزود: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانند با مراجعه به سایت سازمان به آدرس www.mkz.mimt.gov.ir تماس با تلفنهای 33663004 و5 داخلی 241 از روند فرآیندها مطلع شوند .
وی با اشاره به مزایای طرح مذکور گفت: از مزایای طرح مذکور جلوگیری از ترددهای غیر حضوری ، سهولت دسترسی به اطلاعات مورد نیاز ، تسریع و شفاف سازی امور و اجرای پروتکل های بهداشتی ابلاغی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار