معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت:شیوع موج سوم کرونا تهدیدی بزرگتر است و با توجه به شیوع بالای کووید ۱۹ در استان‌های همجوار مرکزی نیاز است تدابیر لازم برای اخذ الکترونیکی عوارض بین راهی در جاده‌ها اندیشیده شود.
کد خبر: ۹۰۱۴۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۳ 20 September 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی،بهروز اکرمی در ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان مرکزی، افزود:بر اساس آمار، وضعیت تمامی استان‌های کشور در شیوع کرونا قرمز شده و هر ایرانی در معرض ابتلا به بیماری کووید ۱۹ قرار دارد.
وی یادآورشد:استان‌های مجاور استان مرکزی از نظر شیوع ویروس کرونا وضعیت مناسبی ندارند و برخی افراد در یکی از استان‌های همجوار برای دومین‌بار به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند.
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه موج سوم کرونا آغاز شده ضروری است که مردم مراقبت بیشتری داشته باشند و امور غیرضروری خود را حذف و از حضور در تجمع‌ها و مکان‌های پرتردد پرهیز کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با اشاره به اینکه شهرداران استان باید اجرای مصوبه ستاد استانی کرونا که برگرفته از مصوبه ستاد ملی کرونا است به صورت دقیق و جدی در دستور کار خود قرار دهند، افزود: اقشار مختلف مردم، صنوف و کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان باید برای مقابله با ویروس کرونا رعایت پروتکل‌های بهداشتی را با دقت انجام داده و استفاده از ماسک را در دستور کار خود قرار دهند و با توجه به اینکه به صورت مستمر تذکر استفاده از ماسک داده شده باید با افراد سهل‌انگار برخورد لازم صورت بگیرد.
اکرمی تاکید کرد: چهار میلیون لیتر الکل با عاملیت یکی از شرکت‌های شهرستان ساوه وارد استان شده و به صورت ناایمن در محل این شرکت ذخیره سازی شده‌ است که باید نظارت اصولی صورت بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار