مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی :
مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی گفت: خیران ، نیکوکاران و فعالان در بخش صنعت و معدن می توانند با سپرده گذاری در صندوق امداد ولایت در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان از طریق این صندوق اقدام و در رفع مشکلات نیازمندان مشارکت نمایند.
کد خبر: ۹۰۰۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۸ 16 September 2020

به گزارش تابناک مرکزی، مجید مومنی ، مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی در دیدار با رئیس سازمان صنایع و معادن استان مرکزی ، مدیر عامل شرکت معدن فرآور امداد و معاون امور معادن و صنایع معدنی استان مرکزی با بیان اینکه صندوق امداد ولایت با مجوز بانک مرکزی فعالیت می کند و عضو شتاب است، گفت: خیران با سپرده‌گذاری در این صندوق می توانند به نیازمندان با معرفی خود وام قرض الحسنه پرداخت کنند ؛ کمیته امداد استان نیز برابر موجودی سپرده‌گذاری آنها به اعتبار آن افزوده و می توانند تا دو برابر سپرده گذاری به نیازمندان با معرفی خود وام قرض الحسنه پرداخت کنند.

وی با اشاره به اینکه منابع کمیته امداد از مساعدتهای دفتر مقام معظم رهبری ، منابع دولتی و مشارکت مردمی تأمین می شود اظهار داشت : ۴۸ هزارو ۵۰۰ خانوار با جمعیتی بیش از ۸۶ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد استان مرکزی هستند و خوشبختانه مشارکت مردمی امسال به نسبت سال گذشته قریب به ۶۰ درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه ایجاد اشتغال برای افراد مستعد توانمندی مهم‌ترین اولویت کمیته امداد است ، افزود: کارفرمایانی که مددجویان و یا فرزندان آنها را به کار گیرند می توانند تا سقف ۵۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه ( به ازای هر نفر که مشغول به کار شود) از کمیته امداد دریافت کنند.

مدیر کل کمیته امداد استان در پایان گفت: ساخت ۱۲۹ واحد مسکونی برای ۱۲۹ خانوار دارای بیش ازدو فرزند یتیم از برنامه‌های کمیته امداد در سال جاری است که کمک‌های بخش صنایع در طرح مواسات و همدلی به خانواده‌های نیازمند و در ساخت مسکن ایتام شایسته تقدیر است.

سعید جعفری ،رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی نیز با بیان اینکه کمیته امداد تنها نهادی است که نام امام خمینی (ره) بر تارک آن می درخشد ، گفت: کمک به محرومان یه وظیفه و مسئولیت اجتماعی است و آماده همکاری با کمیته امداد در خدمت رسانی به محرومان هستیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار