استاندار مرکزی گفت: اعطای حدود ۵ میلیارد ریال پول و دل کندن از آن، جسارت و دل بزرگ می خواهد که این دو خیر نیک اندیش نشان دادند که خیران فرشتگانی زمینی برای کمک به همنوعان خود از سوی خداوند هستند.
کد خبر: ۹۰۰۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸ 16 September 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی،سید علی آقازاده در حاشیه آیین کلنگ زنی ۱۰ پایگاه امدادی اورژانس و فوریت های پیش بیمارستانی از خیران حوزه سلامت بابت همکاری و ساخت پایگاه ها قدردانی کرد وافزود : امروز و همزمان با روز ملی اورژانس، کلنگ زنی این ۱۰ پایگاه یک اتفاق خوب و میمون برای کلانشهر اراک به شمار می رود.
وی یادآورشد: آغاز عملیات ساخت پایگاه های اورژانس در ۱۰ نقطه شهر اراک توسط خیران و البته دانشگاه علوم پزشکی و اورژانس، نشان از اهمیت و جدیت در ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده به همشهریان و تلاش برای رفع کمبودها است.
وی تاکید کرد: نکته مهم و قابل توجه و البته ارزشمند این است که مجمع خیرین حوزه سلامت استان به ویژه در کلانشهر اراک، فعالیت‌های بسیار مهم و ارزشمند و مورد نیاز شهر را پوشش می دهند.
استاندار مرکزی گفت: ۱۵ میلیارد تومان هم توسط دانشگاه علوم پزشکی برای احداث این پایگاه ها هزینه خواهد شد.
وی یادآورشد: با احداث این ۱۰ پایگاه در مرکز استان نیاز به پایگاه های اورژانس به حداقل رسیده و خدمات اورژانسی و پیش بیمارستانی به استانداردهای لازم نزدیک‌تر می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار