مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی گفت: پنج هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز و ۶۶۱ دانشجو در استان تحت حمایت کمیته امداد هستند و از این تعداد حدود دو هزار دانش‌آموز فاقد گوشی هوشمند هستند.
کد خبر: ۹۰۰۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴ 16 September 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، مجید مومنی افزود: برای تأمین گوشی هوشمند این دانش آموزان نیازمند بیش از چهار میلیارد تومان هستیم که امیدست با کمک خیران فراهم شود.
وی با اشاره به برگزاری شور عاطفه‌ها یادآورشد: یکی از مهم‌ترین راهبردهای کمیته امداد در راستای خدمتگزاری به جامعه اسلامی، توسعه فرهنگ انفاق و نیکوکاری است که در این راستا برنامه‌های متعددی پیش‌بینی شده است.
وی افزود: تلاش بر این است که بیشتر از ظرفیت مردم به منظور توانمندسازی اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و فکری استفاده کنیم تا توفیقات بیشتری حاصل شود.
مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی گفت:طی سال جاری ۸۵ دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی از کمک هزینه شهریه و ۱۷۱ دانش آموز تحت حمایت از کمک هزینه اینترنت در آموزش‌های مجازی بهره مند شدند.
وی افزود: آموزش دانش آموزان از طریق فضای مجازی به منظور آمادگی شرکت در کنکور سراسری از طریق استفاده از سایت آموزشی موسسات فدک‏، کلاسینو،عصر نوین و آلا وشرکت دانش آموزان سال دوازدهم در آزمون های آمادگی به کنکور به صورت آنلاین در فضای مجازی مؤسسات از دیگر اقدامات حوزه فرهنگی بوده است.
مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی با قدردانی از مردم نیک اندیش استان مرکزی گفت: خیران و نیکوکاران می توانند از طریق کد# ۱۴* و یا #۰۸۶*۸۸۷۷* در کمک به دانش‌آموزان کم‌بضاعت یاریگر کمیته امداد باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار