رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی گفت:در فضای بسته مدرسه و شور و نشاط دانش‌آموزان نباید توقع رعایت بهداشت داشته باشیم.
کد خبر: ۸۹۸۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴ 13 September 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی،حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی درسفر خود به شهرستان ساوه و بخش نوبران در نشست هم‌اندیشی با قضات این حوزه قضایی افزود: آموزش و پرورش باید به سلامت دانش‌آموزان که موضوع محوری و اساسی است، توجه کند گرچه آموزش و تحصیل نیز نباید متوقف شود.
وی با تاکید انجام اقدامات لازم برای توسعه و پیشرفت درابعاد مختلف و همسو با هم، یادآورشد: با آغاز سال تحصیلی این نکته حائز اهمیت بوده که سلامت دانش‌آموزان مهم است و مکاتبه‌ای در این زمینه صورت گرفته است.
رئیس‌ دستگاه قضائی استان افزود: مسوولان باید این موضوع را مورد توجه قرار دهند که ممکن است دانش‌آموزان کم سن و سال نسبت به موضوعات بهداشتی آموزش‌پذیری مطلوبی نداشته باشند.
در این جلسه خدابخشی معاون قضایی دادگستری کل و سرپرست هیأت بازرسی استانی گزارشی از بازرسی این هیات از عملکرد دادگستری ساوه ارائه کرد و در ادامه رئیس کل دادگستری استان بر ارتقاء نقاط قوت و بهبود نقاط ضعف قضات وکارکنان این دادگستری تاکید کرد.
در ادامه این سفر حجت‌ الاسلام والمسلمین موسوی و هیئت همراه با حضور در گلزار شهدای غرق‌آباد با آرمان های شهدا تجدید پیمان کردند.
رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی با حضور در دفتر امام جمعه غرق‌آباد مسائل مربوط به شورای حل اختلاف را مورد بررسی قرار داد.
موسوی در این دیدار گفت: خوشبختانه رویه مطلوب بین دستگاه‌های اجرایی در زمینه توسعه شهر غرق‌آباد وجود داشته و در حوزه شورای حل اختلاف باید گام‌های استواری برداشته شود.
حجت‌الاسلام سلطانی امام جمعه غرق‌آباد هم گفت: شهر غرق‌آباد دارای ۲ شعبه شورای حل اختلاف است و با توجه به جمعیت این شهر و روستای اطراف میزان مراجعه به شورای حل اختلاف افزایش یافته اما مکان مناسبی برای شورا در نظر گرفته نشده است.
در ادامه این سفر رئیس کل دادگستری و هیات همراه پس از حضور در گلزار شهدای شهر نوبران و ادای احترام به مقام ارجمند شهدای گرانقدر، از شورای حل اختلاف و دادگاه عمومی بخش نوبران حضور یافت و پس از برگزاری جلسه ملاقات مردمی در نشست قضات این دادگاه حاضر شد و به بررسی مسائل و مشکلات این حوزه قضایی پرداخت.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی در ادامه با حضور در شهرک صنعتی نوبران از گروه صنعتی ماستر فوده تولید کننده انواع مواد غذایی،آدامس و پاستیل بازدید کرد و در جلسه ای به بررسی معضلات و مشکلات واحد های تولیدی این شهرک صنعتی پرداخت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار